مشخصات آگهی دهنده

محصولات Babytec و محصولات Dr. Brown`s
88001786
توافقی
1397-01-26
1397-02-25
2381 بار
10104948
میدان فاطمی – خیابان کامران – پلاک 15 – طبقه جهارم

محصولات Babytec و محصولات Dr. Brown`s
لوازم لوازم بچه گانه

محصولات Babytec و محصولات Dr. Brown`s

محصولات Dr. Brown`s

شيشه هاي شير Dr. Brown`s به كاهش نفخ و دل درد, بزاق دهان و آروغ زدن كودك كمك مي كند كه براي برآورد نياز شما طراحي شده است و بهترين انتخاب شما خواهد بود.
اين شيشه هاي شير كه داراي سيستم تهويه داخلي با حق انحصاري اختراع در آمريكا مي باشد, فضاي خلا" و حبابهاي هواي تشكيل شده در بيشتر شيشه هاي شير را حذف مي كند. تغذيه كودكان بسيار راحت انجام مي گيرد زيرا سيستم تهويه اثر نا مطلوب وجود خلا" و مشكلات ناشي از قورت دادن حبابهاي هوا (نفخ و دل درد, بزاق دهان, آروغ زدن و بي خوابي شبانه) را از بين مي برد. نكته مثبت در سيستم ما اين است كه شبيه به تغذيه از سينه مادر مي باشد و ظاهر و تاثير آن شبيه به هيچ شيشه شير ديگري نيست.

محصولات Babytec

مطابق با آخرين تكنولوژي روز, طراحي منحصر به فرد, كيفيت برتر و براساس استانداردهاي سلامت و ايمني اتحاديه اروپا نياز شما و كودكتان را برآورده مي نمايد.

محصولات شامل؛
استريل كننده با بخار الكترونيكي (داراي قابليت جمع شدن كه مناسب استفاده در منزل و سفر مي باشد.با 20 ميلي ليتر آب در طول 10 دقيقه 2 عدد شيشه شير را استريل مي كند.)
مايكروويو, استريل كننده با بخار (تا 4 عدد شيشه شير را بين 4 تا 8 دقيقه استريل مي كند. موثرترين روش استريل كردن شيشه هاي شير بدون استفاده از مواد شيميايي است.)
گرم كن الكترونيكي غذا و شيشه شير ( با تكنولوژي ضريب دماي مثبت شيشه شير را براي دماي توصيه شده °C37 در حالت سريع و كنترل شده گرم مي كند.)
گرم كن غذا و شيشه شير مخصوص خودرو( فيش آن به فيش برق فندك خودرو وصل مي شود و بعد از 15 تا 20 دقيقه در دماي موردنظر غذا يا شير را گرم مي كند.)
چراغ خواب اتوماتيك ( اتوماتيك وار در تاريكي شب روشن مي شود و با طلوع آفتاب خاموش مي شود. مجهز به انرژي كم حباب نئون است و نيازي به تعويض ندارد.)
چراغ خواب لمسي (با لمس دكمه چراغ خواب شدت نور آن قابل تنظيم است,براي كمك به كودك جهت غلبه بر ترس از تاريكي و اينكه به تاريكي عادت كند داراي قابليت كم نور شدن است بطوريكه بعد از لمس دكمه آن كم نور و كم نورتر مي شود تا اينكه بعد از 15 دقيقه خاموش شود.)
محافظ خواب كودك( با پارچه نرم و سبك جهت مراقبت از سر و بدن كودك تهيه شده است اسفنج محافظ بالش از جنس ويسكولاستيك است كه به سر كودك شكل مي دهد و به توزيع فشار به سر كودك جهت كاهش موقعيت پهن سري كمك مي كند.)
محافظ تغذيه كودك( قابل استفاده براي مادر و كودك است. جهت محافظت از گردن و كمر مادر باردار, تنظيم موقعيت شيردهي كودك هنگام تغذيه با شيشه شير و سينه مادر و همچنين جهت آموزش و يادگيري نشستن قابل استفاده مي باشد.)
پيش بند يكبار مصرف و محصولات ايمني


جهت ارسال سفارش خريد و دريافت اطلاعات بيشتر از بخش فروشگاه وب سايت ما www.parszhienteb.com/shop بازديد فرماييد.

شركت پارس ژين طب نماينده انحصاري محصولات Dr. Brown`s از آمريكا و Babytec از انگلستان مي باشد.
آدرس: تهران – ميدان فاطمي – خيابان كامران – پلاك 15 – طبقه جهارم
تلفن: 88001786-021
فكس: 88890173-021
همراه: 2065654-0919
ايميل: [email protected]
وب سايت: www.parszhienteb.com

کلمات کلیدی :
محصولات Babytec و محصولات Dr Brown`s

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید