مشخصات آگهی دهنده

محصولات طبي ارگونوميك
02188260614
توافقی
1397-01-25
1397-02-24
798 بار
10104289
تهران-کوی نصر(گیشا)-خیابان فاضل شرقی(دهم)-خیابان خاش-پلاک15

محصولات طبي ارگونوميك
لوازم تجهیزات پزشکی

محصولات طبي ارگونوميك


با بالا رفتن سن حركت در بدن كم و بدن در كار حالت ايستايي پيدا مي كند.اين عمل باعث تضعيف ماهيچه ها مي شود كه باعث عدم حمايت از ستون فقرات ,دست ,آرنج و كل اسكلت بدن مي شود كه اين خود بيماري هايي همچون آرتروز,كمر درد,مچ درد و ساير بيماري هاي مفصلي را بوجود مي اورد. حال اگر ماهيچه نتواند وظيفه خود را انجام دهد وسائل جاي كم كاري ماهيچه را مي گيرد.
گروه توليدي ناموربا همكاري شركت ايده پردازان كسب و كار با توليد و عرضه سبد محصولات منطبق با نياز هاي بازار سعي در پاسخ گويي به انتظارات مداوم و پي در پي مصرف كنندگان در فرايند تسهيل كار و زندگي باشد.اين محصولات با عنوان اينكه از علم ارگونومي مشتق شده اند شناخته مي شوند. در ساخت محصولات دو نوع فوم استفاده مي شود: فوم پلي اورتان و پلي اتيلن.
فوم پلي اتيلن فومي سفت است كه عايق حرارت نيست و بسيار مقاوم است.
فوم پلي اورتان فومي منعطف است كه به عنوان ابر يا اسفنج آن را مي شناسيم.
ايزو سيونات در فوم پلي اورتان يافت مي شود كه در دراز مدت عوارض بد بخصوص براي دهان و پوست دارد.ما از
كارخانه هايي مواد اوليه مي گيريم كه فاقد ايزو سيونات مي باشد.
فوم پلي اتيلن نيز فاقد عارضه است.
سطح رويي محصولات از جنس پارچه مخمل است كه مانع از تعرق مي شود همچنين باعث زيبايي محصول مي گردد. در صورتيكه سطح رويي محصولات رقبا از جنس پلاستيك است.
محصولات با تسمه به اشيا و يا اشخاص متصل مي شوند,جنس تسمه در طولاني مدت شكل و اندازه خود را تغيير نمي دهد,در صورتي كه ساير محصولات از كش به عنوان اتصال دهنده استفاده مي كنند.كش در طولاني مدت شكل اوليه اش را از دست مي دهد.

کلمات کلیدی :
محصولات طبي ارگونوميك

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید