مشخصات آگهی دهنده

فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارکت
۰۹۳۶۷۳۳۴۱۳۷
توافقی
1402-05-07
1402-05-17
123 بار
11363331
تهران

فروش عمده حدود ۳۰ هزار فایل تحقیق و مقاله دانشجویی و 999 پاورپوینت
آموزش پروژه های دانشجویی

فروش عمده حدود ۳۰ هزار فایل تحقیق و مقاله دانشجویی و 999 پاورپوینت

همونطور که میدونین این روزها فروش فایل به یکی از بهترین و پردرامدترین روش‎‌های کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده.

مجموعه عظیم فایل سل ، فورکیا ، ناب فایل و... هم که این امکان رو در اختیارتون قرار داده که به صورت کاملا رایگان یک فروشگاه فروش فایل کاملا حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای خودتون ایجاد کرده و پس از آپلود محصولات شروع به کسب درآمد نمایید.

اما همونطور که میدونین هرچقدر تعداد فایل‌های فروشگاه شما بیشتر باشه به همون میزان تعداد ورودی‌های فروشگاه شما از موتورهای جستجو مثل گوگل بیشتر میشه و در نتیجه آمار فروشتون بالاتر خواهد رفت. برای همین منظور ما در این پست مجموعه و آرشیوی کامل و جامع از انواع تحقیق و مقاله رو برای شما دوستان عزیز قرار دادیم. این مجموعه کمیاب و بی نظیر شامل جدیدترین و بهترین تحقیقات و مقالات و پروژه‌های دانشجویی در اینترنت هستش که همگی با فرمت word و قابل ویرایش و پرینت هستن.

تعداد کل فایل‌های این مجموعه حدود 30 هزار عدد word و 999 عدد power point میباشد.

این مجموعه پکیج فایل شامل فایل های پر فروش و پرکاربرد دانشجویی و دانش آموزی میباشد که هم اکنون روزانه صد ها و هزاران نفر از این فایل ها بازدید و خرید میکنند و شما همه این فایلها را بترتیب و بتدریج روی سایتتون براحتی اپلود میکنید و افراد براحتی از شما خرید میکنند.

تذکر: گول نخورید لطفا! انواع بانک مقالاتی که در اینترنت با قیمتهای متفاوت مشاهده میکنید ویرایش نشده هستند و پر از پایان نامه هایی میباشند که به دلیل جرم بودن غیرقابل فروش هستند.

خود ما از این پکیج ها کسب درامد میکنیم و فروش این محصولات تضمین شده هست.

عزیزانی که کافی نت و یا خدمات دانشجویی دارند و یا دارای فروشگاه اینترنتی فروش فایل هستند میتونن با خرید این آرشیو هزاران فایل آماده را یکجا و با قیمت‌های استثنایی دریافت کنند.
و حالا پیشنهاد ویژه ما برای شما عزیزان: ما تمامی این پکیج رو با هزاران فایل موجود به قیمت استثنایی و بی‌نظیر 500 هزار تومان برایتان ارسال خواهیم نمود.

یعنی شما در حقیقت برای هر فایل مبلغی کمتـر از ۲۰ تومـــان پرداخت خواهیـد نمود !!!

بله درسته ۲۰ تومان برای هر فایلی که خیلی راحت میتونین هر کدوم رو با قیمت میانگین 5000 تا 10000 تومان به فروش برسونید.

توجه

تمامی فایل ها که دارای حجمی حدود ۷.۴ گیگابایت می‌باشند بر روی تلگرام آپلود شده‌اند و به محض پرداخت هزینه ، صرفا از طریق تلگرام برایتان ارسال شده و قابل دانلود خواهند بود.


با ما در ارتباط باشید:

آیدی تلگرام:  f_Digitalmarket@

 کانال تلگرام :  https://t.me/f_digital_market

 شماره جهت تماس ، پیامک ، تلگرام :      ۰۹۳۶۷۳۳۴۱۳۷

ایمیل : [email protected]

کلمات کلیدی :
مقاله دانشجویی تحقیق دانشجویی تحقیق دانش آموزی مقاله مقاله عمده تحقیق عمده خریدتحقیق عمده خریدمقاله عمده کافینت دانشجویی پایان نامه خریدپایان نامه دانشجویی پروژه علمی پژوهشی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید