مشخصات آگهی دهنده

گروه آموزشی آریا رباتیک
09125363945
توافقی
1397-01-18
1397-02-17
1251 بار
11284798
تهران

گروه آموزشی آریا رباتیک
آموزش فنی و حرفه ای

گروه آموزشی آریا رباتیک

گروه آموزشي آريا رباتيک
گروه آموزشي آريا در سال 86 فعاليت خود را در زمينه آموزش رباتيک، الکترونيک و همچنين مشاوره در انجام پروژه هاي الکترونيکي به عنوان استاد راهنما در مدارس مقاطع راهنمايي، دبيرستان، هنرستان، پژوهشسرا و جهاد دانشگاهي آغاز نموده است و در طي اين سالها تا کنون تجارب بسيار ارزشمندي در زمينه آموزش و توليد محصولات با کيفيت و جذاب براي دانش آموزان کسب کرده است.
گروه آموزشي آريا در نظر دارد با برگزاري کلاسهاي آموزشي در مدارس و موسسات آموزشي، زمينه اي براي ايجاد خلاقيت فراهم آورد.

چرا گروه آموزشي آريا ؟
گروه آموزشي آريا در طي سالهاي گذشته توانسته است با برگزاري کلاسها در مقاطع مختلف و کسب تجارب ارزشمند از اساتيد و مسئولين آموزشي و بازنگري در نحوه عملکرد خود بهترين روش را، براي آموزش انتخاب کند و همچنين با تسلط به ساخت محصولات آموزشي، محصولاتي با طراحي کاملا استاندارد و ساخت داخل ارايه دهد. و مهم تر از آن قيمت تمام شده را پايين بياورد.
همچنين گروه آموزشي آريا مي تواند تمام کلاس هاي خود را با ارايه برنامه اي مدون و منظم و بر اساس طرح درس تجربه شده برگزار کند تا مسئولين آموزشي و اوليا محترم دانش آموزان نيز، بتوانند در جريان پيشرفت يادگيري قرار بگيرند.
پس به طور کلي ميتوان گفت: 1- کيفيت بهتر در آموزش 2- تجربه اي که در طي سالهاي گذشته کسب شده 3-هزينه اي متناسب با محصولات 4-نظم و انضباط 5-طرح درس قوي. مي تواند ملاکي براي انتخاب گروه آموزشي آريا باشد.
گروه آموزشي آريا براي اطلاع رساني و ارايه خدمات بهتر سامانه اينترنتي www.AriaElectronic.Com را راه اندازي نموده است تا بتواند فعاليت خود را در اقسا نقاط کشور گسترش دهد.

کلمات کلیدی :
ربات رباتیک رباط ربات مسیریاب ربات تعقیب خط ربات امدادگر ربات مقدماتی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید