مشخصات آگهی دهنده

كتاب درسنامه جامع مديريت هتل
8800 تومان
1397-01-20
1397-02-19
994 بار
11275735

كتاب درسنامه جامع مديريت هتل
آموزش كتابهاي آموزشي

كتاب درسنامه جامع مديريت هتل

درسنامه جامع مديريت هتل" كتابي نوين با رويكردي نو در صنعت هتلداري
كتاب درسنامه جامع مديريت هتل حاصل تجربه و تلاش مهدي رجبيان مدرس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور كتابي است كه با رويكردي تازه به حوزه هاي كاربردي گوناگون در صنعت هتلداري از جمله ارتباطات درون سازماني و مديريت منابع انساني پرداخته است.
خواندن اين كتاب را توصيه مي كنم:
1- به شما دانشجوي عزيز رشته هاي هتلداري ، چرا كه پس از خواندن اين كتاب با بخشهاي مختلف هتل مثل: فرانت آفيس ، بك آفيس ، خانه داري ، مديريت و ... و وظايف هر بخش آشنا خواهيد شد و نيز از نمونه سوالات پايان كتاب براي شركت در آزمون هاي جامع دانشگاه بهره خواهيد گرفت.
2- به شما كارآموز آزاد مشتاق اين رشته ، چرا كه ضمن آشنايي با هتل و بخشهاي آن مي توانيد از سوالات پايان هر فصل جهت شركت در آزمون هاي پايان هر دوره ياري بگيريد.
3- به شما مدير محترم و پرسنل شما. از آنجا كه محصول هتل خدمات است تنها نيروهاي متخصص و كارآمد مي توانند به نحواحسن ارائه خدمات كنند. به آموزش پرسنل خود و پيشرفت هتل خود بينديشيد.
4- به شما دوست عزيزي كه در آستانه ورود به اين صنعت جهاني هستيد. با مطالعه اين كتاب و با استفاده از ضوابط معماري ، ساختماني و درجه بندي هتل مندرج در بخش هاي پاياني كتاب مي توانيد واحد اقامتي خود را هر چه اصولي تر بسازيد.
5- به همه شما كه علاقه مند به هتل و هتلداري هستيد ، چرا كه در لابه لاي فصلهاي اين كتاب مي توانيد با زندگي پيشگامان اين صنعت آشنا شويد. افراد موفقي چون: هيلتون ، ماريوت ، استاتلر ، كارلسون و ...
"درسنامه جامع مديريت هتل" كتابي است به واقع جامع براي همه مديران حتي خارج از هتل
در تأليف اين كتاب اهداف متعددي مدنظر بوده از جمله:
- كسب دانش و مهارتهاي لازم در خصوص اصول و مباني مديريت هتلداري به عنوان يك علم
- شناخت اهميت ارتباطات و نيز نقش مديريت كيفيت جامع در گسترش عملكرد و ارتباطات
- شناخت وظايف مديريت منابع انساني
- علاقه مند شدن به موضوعات و مباحث مختلف مديريت هتلداري
- ...
اين كتاب در 5 فصل تقديم مي شود به همه دانش پژوهان و همه آنهايي كه به نوعي در اين صنعت زندگي و خدمت مي كنند چرا كه "زندگي خدمت كردن است"

کلمات کلیدی :
كتاب درسنامه جامع مديريت هتل

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید