مشخصات آگهی دهنده

كتابPDMS (كاربردي ترين نرم افزار پايپينگ
88822225-021
توافقی
1397-01-24
1397-02-23
1068 بار
10096248
تهران-خیابان مطهری-خیابان جم-پلاک62

كتابPDMS (كاربردي ترين نرم افزار پايپينگ
آموزش كتابهاي آموزشي

كتابPDMS (كاربردي ترين نرم افزار پايپينگ

مرجع كامل پي دي ام اس
كاربردي ترين نرم افزار طراحي پايپينگ
انتشارات نوين پارسيان

نرم افزار PDMS محصول شركت AVEVA در زمره كارآمدترين و با قابليترين نرم افزارهاي مدلسازي واحدهاي نفت ، گاز و پتروشيمي در دنيا مي باشد كه در اكثريت كشورها به عنوان اولين انتخاب در مقايسه با نرم افزارهاي مشابه مورد استفاده قرار مي گيرد. همانطور كه از واژه تركيبي اين نرم افزار پيداست ، اين برنامه قابليت طراحي و مدلسازي واحدهاي صنعتي و لوله كشي را از يكسو و قابليت مديريت تيم طراح را تا بالاترين حد آن از سوي ديگر داراست.
نرم افزار PDMS در قسمت مربوط به Database بسيار قوي و با دقت طراحي شده است چنانچه يك پروژه با ساختار مناسب و توسط فرد آشنا به اين نرم افزار در ابتدا ايجاد گردد ، تا انتهاي پروژه كوچكترين دغدغه اي بابت از دست رفتن اطلاعات يا خرابي آنها وجود ندارد.
از جمله نكات مثبت نرم افزار PDMS قابليت هم خواني و ارسال و دريافت فايل ها جهت هماهنگي با نرم افزارهاي متداول و رايج مي باشد. چنانچه قابليت همخواني فايل هاي مدلسازي شده در Microstation را داراست و با زبان Visual basic مي توان براي اين نرم افزار برنامه نويسي نمود ، قابليت خروجي انواع گزارشها با فرمت Text ، Excel مي توان نقشه هاي خروجي را با فرمت DXF ، PLT ، DWG به اتوكد منتقل نمود.

کلمات کلیدی :
كتابPDMS (كاربردي ترين نرم افزار پايپينگ

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید