مشخصات آگهی دهنده

طراحي فضاي سبز
10000 تومان
1397-01-20
1397-02-19
1038 بار
10085879

طراحي فضاي سبز
آموزش كتابهاي آموزشي

طراحي فضاي سبز

در اين مجموعه شما عزيزان قادر خواهيد بود براي خانه . باغ . ويلا و يا محيط مورد نظر خود طرحها و الگوهاي زيباي موجود در مجموعه فوق را انتخاب نماييد.شما عزيزان براي طراحي فضاي سبز نياز به الگوهاي زيبا داشته تا بتوانيد زيبا سازي محيط مورد نظر خود را به راحتي انجام دهيد.به كمك اين مجموعه شما قادر خواهيد بود طرحها و الگوهاي مورد نظر خود را متناسب با محيط انتخاب نماييد.همچنين نرم افزار به كار رفته در اين مجموعه شما را قادر خواهد ساخت قبل از اجراي كار محيط خود را به صورت مجازي ويرايش كرده و تمامي طرحها و الگوهاي مورد نظر خود را به صورت كاملا مجازي به خانه .باغ و يا ويلاي مورد نظر اضافه كرده ودر نهايت اقدام به اجراي طرح به صورت عملي نمايد. در اين برنامه آموزشي شما مي توانيد فضاي سبزمنزل و همچنين فضاي سبز پارك و ... را نيز طراحي نموده و از مبلمان ، چراغ هاي روشنايي ، حوض ، سطل و ... نيز در طراحي هاي خود بهره ببريد . در ضمن مي توانيد فضاي سبز طراحي شده خود را در فصل هاي مختلف سال و از زواياي مختلف مشاهده نماييد . يكي از قابليت هاي اين برنامه امكان ليست خروجي لوازم و درختان مورد نياز براي طراحي انجام شده مي باشد . يكي از امكانات فوق العاده اين برنامه دانشنامه پيشرفته باغباني هست كه با استفاده از آن مي توانيد گياه مورد نظر خودتان را با توجه به اندازه ، فصل رشد ، رنگ برگ و يا گل و هر مشخه ديگري پيدا نموده و تصاوير آن را مشاهده نماييد و با روش كاشت و نگهداري آن آشنا شويد.اگر شما هم در منزل . محل كار و يا ويلاي خود فضاي سبزي داريد اما تاكنون موفق به زيبا سازي آن نشده ايد بهتر است از طرحهاي به كار رفته در مجموعه فوق استفاده نماييد.برخي از الگوهاي به كار رفته به شرح ذيل مي باشد..
( آبنما . آلاچيق . آبخوري . تابلو . پايه چراغ . تنديس . سطل زباله و ... ).طرحها و الگوهاي به كار رفته در نرم افزار نيز شما را قادر خواهد ساخت تا محيط خود را به راحتي طراحي كنيد .شما براحتي ميتوانيد انواع گل .نيمكت.الاچيق و ده ها طرح زيباي ديگر را به محيط مورد نظر اضافه كرده و يا حذف نماييد.
----------------------------------
دوستان تهراني و شهرستاني مي توانند جهت سفارش مجموعه با يكي از تلفنهاي 66971511—09355687709 (محمدي - حجتي)تماس حاصل نمايند.ارسال مجموعه از طريق پيك رايگان براي دوستان تهراني و پست رايگان براي دوستان شهرستاني مي باشد.
شماره حساب : 0300860596003 بانك ملي جهت عزيزان شهرستاني
موفق و شادكام باشيد.

کلمات کلیدی :
طراحي فضاي سبز

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید