مشخصات آگهی دهنده

مهندس بابک اسحاقیان
09124337429
توافقی
1403-02-18
1403-03-17
27 بار
11366261
تهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه یازده - پلاک هجده - طبقه اول - واحد یک

انجام کلیه پروژه های نقشه برداری ساختمانی در تهران
املاک خدمات ساختمانی

انجام کلیه پروژه های نقشه برداری ساختمانی در تهران

دفتر فنی مهندسی بابک در شهر تهران ، انجام دهنده کلیه پروژه های نقشه برداری ساختمانی می باشد . این شرکت عملیات نقشه برداری را بر روی ساختمان هایی که بدون نقشه می باشند ، انجام می دهد . سپس نقشه های وضع موجود این ساختمان ها را ترسیم می کند و آن ها را به کارفرمایان محترم ارائه می کند .
مدیریت این شرکت ، بر عهده مهندس بابک اسحاقیان می باشد . ایشان کارشناس ارشد مهندسی عمران و متخصص نقشه برداری داخلی ساختمان می باشد .
خدمات این شرکت ، زمانی کاربرد دارد که یک ساختمان قدیمی یا جدید موجود باشد ، اما نقشه های آن در دسترس نباشد . در چنین مواقعی ، این شرکت فنی و مهندسی می تواند نقشه های وضعیت فعلی ساختمان را تهیه نماید . به این نقشه ها ، ازبیلت یا چون ساخت نیز گفته می شود .
به عنوان مثال ، یک پزشک قصد دارد یک مطب تاسیس نماید یا مجوز مطب فعلی خود را تمدید نماید . ایشان برای انجام امور اداری این کار ، به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مراجعه می نماید . این وزارتخانه از پزشک درخواست می کند تا نقشه فعلی مطب خود را به آن سازمان ارائه دهد .
پزشک در اینترنت جست و جو می کند و شرکت نقشه برداری بابک را پیدا می کند . ایشان با این شرکت تماس می گیرد و مشاوره‌های لازم را در خصوص تهیه نقشه وضع موجود دریافت می نماید . مهندس بابک اسحاقیان و تیم ایشان ، بهترین و بهینه ترین روش برای نقشه برداری داخلی آن ساختمان را به پزشک پیشنهاد می کنند . سپس زمانی را برای انجام عملیات برداشت نقشه ها تنظیم می نمایند .
مهندس اسحاقیان و دستیاران ایشان ، در زمان مقرر به محل مطب پزشک مراجعه می نمایند . آنها پس از بررسی قسمت های مختلف داخل مطب ، عملیات نقشه برداری را آغاز می نمایند . این گروه نقشه برداری با استفاده از وسایل و تجهیزاتی مانند متر لیزری ، متر دستی ، و دستگاه دیستومات نوری ، مرحله برداشت را انجام می‌دهند . در این مرحله ، آن ها کروکی های دستی را بر روی کاغذ رسم می نمایند .
پس از پایان عملیات برداشت ، گروه نقشه برداری به دفتر شرکت باز می گردند تا مرحله ترسیم نقشه ها را انجام دهند . در این مرحله ، کروکی های دستی برداشت شده ، به صورت نرم افزاری و با استفاده از نرم افزار اتوکد ترسیم می شوند . سپس نقشه ها اندازه گذاری و کادر بندی می شوند و جدول ها و تایتل های اختصاصی نیز برای آن گذاشته می شود . در مرحله آخر ، نقشه ها تنظیم و کنترل می شوند تا تمامی جزئیات فنی و استاندارد در آن ها وجود داشته باشد .
پس از پایان ترسیم نقشه ها ، مهندس بابک با پزشک تماس می گیرد و به ایشان اطلاع می دهد که نقشه ها به صورت کامل آماده شده اند . تمامی فایل های پی دی اِف و اتوکد نقشه ها ، به صورت کامل از طریق برنامه های پیام رسان یا ایمیل برای پزشک ارسال می شوند .
پزشک می تواند فایل این نقشه ها را در سایت سازمان مورد نظر آپلود کند یا آن ها را پرینت کرده و به اداره ارزیابی فضاهای درمانی وزارت بهداشت ارائه دهد . در نتیجه این کار ، امور اداری پزشک ادامه پیدا می کند و به انجام می رسد . همچنین ایشان می تواند از این نقشه ها برای انجام فعالیت های مختلف در آینده استفاده کند . مثلاً می تواند از آن ها برای انجام سایر امور اداری و ارائه به سایر سازمان ها و نهاد ها و ارگان ها و اداره ها استفاده نماید .
با توجه به توضیحاتی که شرح داده شد ، می توان خدمات این شرکت را به صورت کوتاه ، در حیطه برداشت نقشه های فعلی ساختمان ها خلاصه نمود . شرکت نقشه برداری بابک ، در تمامی روزهای کاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . برای تماس با این دفتر ، می توانید با تلفن های ثابت شرکت تماس بگیرید . همچنین در روزهای تعطیل یا ساعات غیر اداری نیز می توانید با تلفن های همراه مهندس بابک اسحاقیان تماس بگیرید .

کلمات کلیدی :
شرکت مهندسی شرکت مهندسین مشاور دفتر مهندسی دفتر مهندسی عمران دفتر فنی مهندسی شرکت فنی مهندسی شرکت مهندسی عمران دفتر مهندسی معماری شرکت مهندسی معماری دفاتر مهندسی عمران دفاتر مهندسی نقشه کشی نقشه کشی ساختمان نقشه کشی صنعتی دفاتر نقشه کشی نقشه کشی ساختمانی دفاتر نقشه کشی ساختمانی دفاتر نقشه کشی صنعتی دفتر نقشه کشی شرکت نقشه کشی دفتر نقشه کشی ساختمان شرکت نقشه کشی ساختمان دفتر نقشه کشی صنعتی شرکت نقشه کشی صنعتی طراحی سه بعدی سه بعدی سازی سه بعدی انجام سه بعدی سازی انجام پروژه سه بعدی نقشه کشی ساختمانی شرکت مهندسی ساختمان شرکت ساختمانی شرکت عمران شرکت عمرانی شرکت مهندسی مشاور شرکت مشاور ساختمان شرکت مشاور عمران شرکت معماری شرکت مشاور معماری مشاوره عمران مشاوره معماری شرکت طراحی ساختمان دفتر ساختمانی دفتر مهندسی ساختمان دفتر مهندسی مشاور دفتر مهندسین مشاور دفتر فنی مهندسی دفتر فنی و مهندسی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید