مشخصات آگهی دهنده

مرکز تماس ویپ
02127154
توافقی
1397-01-30
1397-02-29
734 بار
11323562
دولت

مرکز تماس ویپ
موبایل سانترال

مرکز تماس ویپ

مرکز تماس ویپ ( ip pbx) یا به عبارت عامیانه تر سانترال ویپ نسل جدید از مراکز تماس می باشند که بر بستر شبکه و بر پایه پروتکل آی پی (tcp / ip) پیاده سازی می شوند . حتما شما یک مرکز تماس معمولی را در یک سازمان یا اداره از نزدیک دیده اید که وظیفه ی ارتباط دادن داخلی ها ی درون مرکز را به تلفن های مخابراتی دارد . مرکز تماس های ویپ (ip pbx ) امکان انتقال صدا ، تصویر و پیام های متنی را بر روی بستر شبکه به راحتی برای شما فراهم میکند و باعث یکپارچه سازی ارتباطات شما می شود .

ویپ یا پروتکل صدا بر روی اینترنتی با ترکیب شدن با سیستم های مرکز تماس جدید امکانات جدیدی را به این سیستم ها اضافه کرده و با متصل شدن به شبکه اینترنت باعت کاهش هزینه های تماس ها برای هزینه تماس های تلفنی راه دور شده . به خاطر پیاده سازی بعضی از قابلیت های مرکز تماس و تلفن ویپ به صورت نرم افزاری کاهش قیمت این نوع مرکز تماس ها ا و تغییر پذیری آسان آن را به همراه داشته . از جمله قابلیت هایی که نرم افزاری بودن مرکز تماس به آن اضافه کرده می تواند به سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) ، مشاهده تماس ها و داخلی ها به صورت زنده ، سیستم های گزارش گیری از تماس ها ، سیستم های محاسبه هزینه ، ارتباط با درگاه های ویپ با استفاده پروتکل sip ، ایجاد داخلی برای ارتباط مرکز تماس با skype و google talk و … .

کلمات کلیدی :
تلفن تحت شبکه ویپ سانترال مرکز تلفن آی پی سانترالip مرکز تماس مرکز تماس ip یلینک آوایا فن ویل voip آی پی فون ip phone نیوراک گیتوی گیت وی yealink مرکز تماس آی پی پروژه ویپ اجرای پروژه ویپ

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید