مشخصات آگهی دهنده

طراحی سایت الماس شهر
08612234217
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
1036 بار
11279228
اراک، خیابان محسنی، کوچه محسنی، ساختمان الماس، طبقه دوم، واحد طراحی سایت

طراحی سایت الماس شهر
کامپیوتر طراحي WEB

طراحی سایت الماس شهر


واحد طراحی سایت الماس شهر
کانون آگهی و تبلیغات الماس شهر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 7410 آمادگی خود را جهت انجام کلیه خدمات طراحی، پشتیبانی و بروز رسانی وب سایت اعلام می نماید.
وب سایت سازمانی
وب سایت شرکتی
وب سایت شخصی
وب سایت تجاری
وب سایت فروشگاهی
وب سایت آگهی و تبلیغات
وب سایت بنگاه املاک
وب سایت های اختصاصی مورد نیاز شما
از بدو شروع فعالیت این شرکت همواره سعی بر ارائه راهکارهای نوین فروش، استفاده از بازارهای نو و صرفه جویی در هزینه های مشتری بوده و هست.
به همین منظور در سال 1387 با فراگیر شدن اینترنت و مشخص شدن مزایا و کاربردهای آن و از طرف دیگر اطمینان ما از کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات مشتریان بر آن شدیم تا با تجهیز کادر فنی و آموزش نیروها در این عرصه نوظهور در ایران فعالیت خود را آغاز نمائیم.
در ابتدای کار تمرکز اصلی روی طراحی سایت در شهر اراک و سپس استان مرکزی و با گذشت زمانی اندک دریافت سفارشات طراحی سایت در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، گلپایگان را شروع نموده و پس از گذشت تنها یک سال در تمام استانهای کشور اقدام به فعالیت و انجام سفارشات طراحی سایت نمودیم.

از بدو شروع فعالیت تا کنون افتخار طراحی و راه اندازی بیش از 200 وب سایت در زمینه های کاری مختلف اعم از ارگانهای دولتی، خصوصی، فروشگاهی، تجاری، صنعتی، خبری و ... را در کارنامه خود ذخیره نموده ایم.
امید است بتوانیم با ارائه خدماتی آنچنان که شایسته شماست شما را نیز در کاهش هزینه های تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی یاری رسانده و نام شما را نیز به افتخارات خود بیافزایم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت به آدرس www.AWD.ir مراجعه و یا با شماره تماسهای 08612234217 (14 خط) تماس حاصل نمائید.

کلمات کلیدی :
طراحی سایت سایت آگهی و تبلیغات طراحی وب سایت سفارش آنلاین طراحی سایت الماس

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید