مشخصات آگهی دهنده

سايت مزايده آنلاين وحراجي آنلاينfarsibuy
09352074000
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
737 بار
11277295
تهران

سايت مزايده آنلاين وحراجي آنلاينfarsibuy
کامپیوتر تعمیر و نگهداری

سايت مزايده آنلاين وحراجي آنلاينfarsibuy

آیا تا به حال قصد خرید محصولات گران قیمت را داشته اید با تخفیف 90 درصد؟

سایت خرید فارسی این امکان را صد در صد فراهم کرده است . تنها با عضویت در سایت خرید فارسی و شرکت در مزایده های سایت خرید فارسی میتوانید گران ترین محصولات را با تخفیف های بسیار بالا برنده شوید .

مزایده آنلاین (حراجی آنلاین) چیست ؟ برای شما حتما این سوال پیش آمده است که مزایده آنلاین چیست و به چه صورت میتوان محصول یک میلیونی را با کمترین هزینه مثلا ده هزار تومان برنده شد ؟! خوب جواب این سوال بسیار ساده میباشد، شما حتما حراجی هایی را دیده اید که فردی به صورت لیدر کالایی را به نمایش گذاشته و قیمتی را برای کالا پیشنهاد میدهد و افراد حاضر در مزایده بر حسب قیمت گذاری لیدر شروع به افزایش پیشنهاد قیمت می دهند و وقتی آخرین فرد پیشنهاد قیمت را میدهد و لیدر از شماره ده شروع به معکوس شماردن میکند و وقتی شماره به صفر برسد آخرین فردی که پیشنهاد قیمت داده است برنده محصول و مزایده میشود .

سایت خرید فارسی نیز محصولات گران قیمت را به صورت حراجی برگزار میکند و شما فقط برای شرکت کردن در حراجی کافی است مبلغ کمی پرداخت کرده تا برنده تبلت یا سکه و یا کمک هزینه سفر به نقاط مختلف جهان باشید .

نحوه شرکت در حراجی سایت : با عضویت در سایت خرید فارسی شما محصولاتی را مشاهده میکنید که شمارنده ای در کنار آن قرار گرفته همراه با یک دکمه ؟! سیستم کار این سایت به این صورت است که محصولی همانند تبلت یک میلیون تومانی در حراج قرار میگیرد و شما با پرداخت مثلا ده هزار تومان در افراد مزایده قرار گرفته و دارای تعداد مشخص پیشنهاد میشوید و با این پیشنهادات میتوانید بر روی دکمه کلیک کرده و با نمایان شدن نام کاربریتان در صورتی که شمارنده به صفر برسد برنده تبلت شوید .

همه روزه حراجی شارژ ایرانسل به صورت رایگان برگزار میگردد .
www.farsibuy.com

کلمات کلیدی :
مزایده آنلاین حراحی آنلاین مزایده فروشگاه اینترنتی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید