مشخصات آگهی دهنده

SEO
01243370577
12,500 تومان
1397-01-16
1397-02-15
615 بار
11269290
کیاکلا فروشگاه بزرگ یوحنا

SEO
کامپیوتر خدمات اينترنت

SEO


قيمت: 12,500 تومان
طراحي سايت » طراحي سايت

اكثير جاودانگي سايتها- آموزش افزايش ترافيك و ارتقاء رتبه سايت

آموزش SEO
افزايش ترافيك و بهينه سازي سايت نزد موتورهاي جستجو

ارتقاء رتبه سايت در گوگل و الكسا
با در اختيار داشتن اين پكيج آموزشي، روياهاي سئو سايت شما به حقيقت مي پيوندد

آموزش100% تضميني كارايي و دقت تكنيكهاي به كار برده شده

در اين مجموعه شما مي آموزيد چگونه ترافيك وب سايت خود را به بالاترين ميزان ممكن برسانيد.

آموزش كاملاً تصويري و ويدئويي سئو بهمراه مجموعه نرم افزارهاي افزايش بازديد و اشكال يابي سايت

اين مجموعه ارزشمند بصورت گام به گام شما را به سمت افزايش ترافيك و ارتقاء رتبه وب سايت كه در نتيجه منجر به افزايش فروش بيشتر محصولات و خدمات مي شود سوق مي دهد.

با توجه به گسترش فن آوري اطلاعات و كسب و كارهاي اينترنتي (تجارت الكترونيك) هر كاربر اينترنتي خود را ملزم به داشتن حداقل يك سايت يا يك فروشگاه اينترنتي و يا حتي وبلاگ مي دارد .

از اين حيث بلافاصله با مراجعه و مشاهده اولين مركز ارائه خدمات طراحي و ساخت سايت با خريداري آن (سايت) قدم به عرصه پهناور اينترنت جهت رونق بخشيدن به كسب و كار خود مي نهد . كه گاهاً هم متحمل هزينه هاي گزاف جهت راه اندازي و ساير خدمات مي شود .

مدتي بعد (طي 3 الي 6ماه حتي هم يكسال) سايتش با آن همه زيبايي و زرق و برق و طراحي و گرافيك منحصر به فرد

نه بازديد خوبي دارد ؟

نه در سرچ كاربران در موتورهاي جستجو منجمله گوگل و ياهو .... قرار مي گيرد؟

نه رتبه و جايگاه خوبي نزد موتورهاي جستجوگر دارد؟

و......

كه با آن همه گرافيك و محصولات متنوع و خدمات قابل قبولش نمي تواند رضايتمندي و موفقيت كارش را در اينترنت در لابه لاي سايتش پيدا كند؟!..

چاره چيست؟ آيا سايت را بايد واگذار كرد و يا فروخت؟ آيا دور كسب و كارهاي اينترنتي را خط قرمز كشيد؟ راز موفقيت ديگر سايتها و شركت ها چيست؟

جواب تمامي سوالات و رمز اصلي موفقيت شما پيش ماست!!!!!!!!!!!

اكثير جاودانگي وبسايتهاي اينترنتي (( اولين كتاب الكترونيكي جامع تصويري بهمراه 2DVD فيلم آموزشي گام به گام)) مخصوص بهينه سازي و ارتقاء رتبه و جايگاه سايت نزد موتورهاي جستجو و همچنين افزايش بازديد و ترافيك سايت

شما در اين مجموعه نفيس كه توسط مدير محترم فروشگاه يوحنّا و وبسايت تبليغاتي تك نظر جناب محمد مرادي تأليف و گردآوري و گارانتي شده از همان ابتدا نكات و موارد لازم ضروري را كه قبل از راه اندازي يك سايت تا بهره برداري آن موجود است را مي آموزيد و حتي خواهيد آموخت. كه به تمامي اين تكنيكها و اصول پولداري از سايت را تكنيكي خاصل به نام SEO فر گرفته است .

----------------------------------

آموزش كاملاً تصويري و ويدئويي سئو بهمراه مجموعه نرم افزارهاي افزايش بازديد و اشكال يابي سايت

حال كمي درباره سئو جهت آشنايي شما عزيزان :

Seo چيست و باعث چه تحولي در سايت مي شود ؟

سئو نه دانش برنامه نويسي است و نه شيوه هاي كدنويسي و طراحي وب -

سئو يا همان بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو (Search Engine Optimization ) فرآيندي است كه طي آن صفحات وبسايت شما را Spider Friendly مي نمايد، بنابراين موتورهاي جستجو راحتر مي توانند آنها را تجزيه و تحليل نمايند و در جاي مناسب به نمايش درآورند.

93% خريداران و كاربران اينترنتي براي بدست آوردن سايت مورد علاقه شان از موتورهاي جستجو استفاده مي كنند، پس يكي از بهترين و مناسبترين و كم هزينه ترين راه هاي جذب مشتري و بازديد كننده ، موتورهاي جستجو مي باشد كه مهم ترينم و محبوب ترين آنها نزد ايرانيان گوگل Google مي باشد .

از اين رو تكنيك خاصي (SEO) مبتني بر قوانين و ضوابط موتورهاي جستجو وجود دارد كه سايت شما را بر اساس همان ضوابط و قوانين طراحي و بهينه سازي مي كند . پس هرچه وبسايتي امتياز (رتبه) بالايي نزد موتورهاي جستجو داشته باشد، بينندگان بيشتري هم خواهد داشت ، فروش بيشتري هم حاصلش مي شود .

حال محصول آموزشي اسرار و رموز ترافيك و بهينه سازي سايت و ارتقاء رتبه آن نزد موتورهاي جستجو را به صورت گام به گام و كاملاً عملي و تست شده تهيه و تنظيم و تأليف شده است .(اكثير جاودانگي سايت)

آموزش گام به گام بهينه سازي - افزايش ترافيك و رتبه سايت نزد موتورهاي جستجو بالاخص قدرتمندرين و محبوب
ترين موتور جستجوگر دنيا گوگل و همچنين الكسا پيش روي شماست .
اولين و منحصربه فردترين پكيج جامع آموزشي اسرار و رموز نهفته پيشرفت و همچنين افزايش فروش و درآمد سايت در اينترنت
تضمين 100% صد در صد كارايي آموزشها گامي نوين و ماندگار در عرصه پيشبرد و ارائه راه كارهاي نوين خدمات بهينه سازي (سئو)و افزايش ميزان فروش و درآمد سايتها و وبلاگها
با در اختيار داشتن اين پكيج و مطالعه دقيق و پيشبرد ايده هاي جديد و جذاب مندرج شده ، در ظرف كمتر از مدت كوتاهي (3 الي 6ماه) براحتي مي توانيد خود را همچون كوهي استوار و بلندقامت در جمع انبوه قلمداران و فرمانروايان بزرگ ببينيد .
ديگر دانش سئو جهت بهينه سازي سايت و بلاگ براي ارتقاء آن يك رويا نيست .
ديگر داشتن يك سايت قوي و پربازديد و بيننده يك خواب نيست .
ديگر كسب رتبه هاي بالا در گوگل و الكسا همچون قطاري ايستاده و بي حركت برايمان نيست كه با آن نتوانيم براحتي به مقصد لامنتهي برويم.
ديگر فروش كم ، درآمد كم ، شكست مالي سايت و..... هيچ وقت گريبانگيرتان نخواهد شد .
تحولي نوين را در موقعيت شغلي و پولي خود و سايتتان را تجريه خواهيد كرد .
با در اختيار داشتن اين مجموعه آنچه را كه ديگران مي خواهند تو تنها خواهي بخشيد .
بدون نياز به دانش برنامه نويسي
شما مديران محترم وبسايتهاي فروشگاه اينترنتي – نيازمندي و درج آگهي – دانلوديها – سايتها وبلاگ دهي – سايتهاي درآمدزايي كليكي و...... ديگر هيچ نيازي وجود ندارد تا براي ارتقاء رتبه و ترافيك سايت خود و همچنين افزايش ميزان فروش و درآمدزايي ، متحمّل هزينه اي گزاف مالي جهت پرداخت به شركتها و موسسات مختلف شويد و ماهها منتظر شكفتن و بهاري شدن سايت خود با ظهور و پرده افشاني سئو باشيد ، چرا كه ما اكنون با افتخار مي گوييم با دستيابي به اين تكنولوژي قوي و ايجاد يكسري روشهاي جديد و موثر نسخه اي برايتان تجويز مي كنيم تا هم خود و هم ديگران را در اين امر خطير ياري رسانيد . همگام با رعايت قوانين و نظام حاكم بر رشد سايت
آموزش كاملاً تصويري و ويدئويي سئو بهمراه مجموعه نرم افزارهاي افزايش بازديد و اشكال يابي سايت

--------------------------------------------

ابتدا كالا را تحويل گرفته ، سپس هزينه را به مأمور پست بپردازيد
اين محصول آموزشي در 1cd تصويري و 2dvd فيلم آموزشي سئو تهيه شده

با پشتيباني 24 ساعته

قيمت = 12500 تومان

-----------------------------------------------
چنانچه نمي توانيد از طريق اينترنت سفارش دهيد و يا با مشكل خاصي روبرو شده ايد مي توانيد ضمن تماس با شماره 09119255074 در ساعات 9 الي 10 شب بسته خودتان را سفارش دهيد .
همچنين مي توانيد اطلاعات شناسايي خود از قبيل (نام و نام خانوادگي + شماره تماس + آدرس كامل بهمراه كدپستي) را به شماره فوق(09119255074) اس ام اس نمائيد . ما بلافاصله اقدام مي كنيم

کلمات کلیدی :
SEO

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید