مشخصات آگهی دهنده

فرصت كاري در زمينه رباتيك
09159221354-05118652
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
777 بار
11265929
مشهد-بلوار وکیل آباد -بلوار آب وبرق-بین هشت شهریور 9و میدان خیام-پ433

فرصت كاري در زمينه رباتيك
کامپیوتر برنامه نويسي

فرصت كاري در زمينه رباتيك

آموزش رباتيك
رباتيك علمي نو و تلفيقي از چند مبحث ويژه و كاربردي مي باشد كه نقش بسيار مهمي را در شكوفايي و پيشرفت تكنولوژي و صنعت يك كشور بر عهده دارد . سرمايه گذاري بر روي ابزارهاي هوشمند در جهت تسهيل امور براي انسان ها كاري بسيار ارزشمند و در خور تقدير مي باشد.
رباتيك متشكل از 3 رشته برق، كامپيوتر و مكانيك مي باشد.اگر ربات را مانند يك انسان در نظر بگيريم از سه قسمت اساسي نمي توانيم غافل شويم.
1- مغز انسان:در رباتيك مهندسين كامپيوتر نقش اصلي را در نوشتن برنامه ها در ايجاد يك هوش مصنوعي عهده دار هستند.
2- اعصاب و حواس:انسان براي شناخت هستي و زندگي در آن از حواس خود كمك گرفته و بعد از فرستادن اطلاعات به مغز، با دستور مغز عضوي از بدن كار خاصي را انجام مي دهد.عصب ها نقش اصلي را در اين دريافت و ارسال اطلاعات بعهده گرفته اند.در رباتيك نيز مهندسين برق با كمك عناصر الكترونيكي و الكتريكي و سيم ها مداراتي را طراحي مي كنند كه كار مشابه اعصاب انسان را انجام مي دهد.
3- درست است كه انسان با داشتن حواس، اعصاب و مغز از ديدگاه فكري كامل است ولي اين قدرت نياز به يك پيكربندي است و بدون آن هيچ نماي جالبي ندارد.در رباتيك مهندسين مكانيك عهده دار طراحي و ساخت بناي ربات هستند.



مباحث مورد نظر براي آموزش شامل:
1-آشنايي با علم روباتيك: مفاهيم كلي روباتيك،ساختاركلي روبات،تاريخچه روباتيك،انواع روباتهاي متحرك و ثابت(بازو) ،مكانيزمهاي آنها و...
2- مكانيك روباتيك: ديناميك واستاتيك روباتيك ، اجزاء مكانيكي روبات ، مكانيسمهاي مكانيكي و...
3-الكترونيك روباتيك: ارايه مفاهيم ابتدايي تا اصلي الكترونيك ، المانهاي الكترونيكي پر كاربرد در روباتيك و نحوه استفاده از آنها در مدارات الكترونيك ،موتورهاي مختلف و درايورهاي آنها ،سنسورها ومدارات راه انداز آن ، پروژه هاي مختلف الكترونيك و ...
4- ميكروكنترلر AVR: نحوه كنترل روبات توسط ميكروكنترلر AVR بهمراه كامپايلر قويBASCOM و آشنايي كامل با پيكربنديهاي مختلف ميكرو كنترلر AVR و پروژهاي مختلف با آن(كاملترين آموزش در كشور)
5- نرم افزارهاي كاربردي: آموزش كاربردي نرم افزارهاي مرتبط با روباتيك
6-طراحي و ساخت روبات: روبات مورد نظر پژوهشگر كه به صورت مشاوره كامل، از ابتداي دوره آموزشي طراحي و ساخته خواهد شد.
7- فوق العاده: آشنايي با مسابقات روباتيك ، آشنايي با جشنواره خوارزمي و مشاوره آن ، آشنايي با ثبت اختراع و مشاوره آن ، آشنايي با المپيادهاي علمي كشور ، مشاوره بعد از اتمام دوره هاي آموزشي و ....

لذا از علاقه مندان دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس ذكر شده تماس حاصل فرمايند:
09159221354(مصلح تهراني) – كانون رباتيك جوان ايراني

کلمات کلیدی :
فرصت كاري در زمينه رباتيك

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید