مشخصات آگهی دهنده

دوره هاي جامع تبليغات اينترنتي
88995728 -88995729
توافقی
1397-01-15
1397-02-14
648 بار
11261382
بلوارکشاورز-کوچه ورنوس-پلاک2-واحد5

دوره هاي جامع تبليغات اينترنتي
کامپیوتر تعمیر و نگهداری

دوره هاي جامع تبليغات اينترنتي

دوره هاي جامع تبليغات اينترنتي
قدرت واقعي مجموعه متخصصين ما در امر تبليغات جامع اينترنتي زماني خودنمايي مي كند كه بناست با فراغ بال به تدوين يك دوره تبليغاتي پيشرفته با زمان بندي ها و تاثير گذاري كوتاه مدت و دراز مدت و با بهره گيري از تمامي روش هاي تبليغاتي در اينترنت بپردازند.
روش تدوين چنين دوره اي چنين است كه پس از جلسات متعدد و تعيين سياست ها و اهداف كوتاه مدت و بلند مدت مشتريان، براي دسترسي به اهداف تعيين شده از نقطه نظر ميزان بازديد و بهره وري مادي و معنوي تبليغات در ازاي بودجه اي مشخص كه در زمان هاي تعيين شده به سيستم تزريق خواهد شد ميپردازيم كه نهايتا منجر به يك نتيجه رضايت بخش در پايان هر يك از دوره ها ي كوتاه مدت و بلند مدت براي مشتريان اين بسته خواهد شد.
از طرفي در طول اين دوره از موفقيت ها و شكست هاي حاصل از كار در حوزه تخصصي هر مشتري براي بهبود روند و افزايش تاثير و كارامدي روش هاي تبليغي استفاده خواهد شد و ايمان به تبليغات اينترنتي در عصر جديد در تمام سياستهاي عملكردي مشتري خود را نمايان خواهد كرد.
اين بسته شامل يك كمپين جامع تبليغاتي با بهره گيري از تمامي روشهاي تبليغاتي مثل بنر، كليك، گوگل و ايميل ماركتينگ مي باشد، علاوه بر اين موارد، سايت شما را نيز براي موتورهاي جستجو در اين بسته بهينه سازي ميكنيم . هزينه در اين بخش با توجه به گستره و مدت اجرا تعيين ميگردد.
تبليغات شركتي
اگر صاحب شركت،سايت يا بنگاهي هستيد كه نمي خواهيد هزينه گزافي براي تبليغات بپردازيد و از طرفي نيز انتظار بازديدكنندگان فراوان و موثري براي سايت خود داريد اين سيستم كاملا براي شما طراحي و سياست گذاري شده است.
ما در اين روش شما را به صورت گسترده در گوگل، سايتهاي تخصصي مرتبط با حوزه فعاليتان و تبليغات كليكي معرفي و تبليغ مي كنيم تا نام شما توسط بيش از 40 ميليون نفر ديده شود و سايت شما حدود 40 هزار بازديد ماهيانه داشته باشد.
اين بسته به گونه اي طراحي شده تا تركيبي از تبليغات كليكي، تبليغات گوگلي و تبليغات ميان قيمت در سايتهاي تخصصي مرتبط با شركت يا سايت شما را در كنار هم داشته باشد و بالطبع تاثير آن بيشتر، سريعتر و ماندگار تر است. براي چنين بسته اي حداقل ماهيانه0 40 هزار تومان هزينه لازم است
اين يك پيشنهاد فوق العاده براي شماست، پس فرصت را از دست ندهيد و همين حالا با مشاورين ما تماس بگيريد

سايت هاي آگهي پذير:
بلاگفا-ميهن بلاگ-تابناك-كلوپ-تابناك ورزشي-پرشين بلاگ-بلاگ اسكاي- خبر گزاري فارس- تبيان-تراوين-پي سي ورد
ايران بلاگ-خبر آنلاين-عصر ايران-ايستگاه-كلوپ فوتبال-پارسي بلاگ-نيك صالحي-آفتاب-سيمرغ-رجا نيوز-جهان نيوز
خبر گزاري جمهوري اسلامي ايران-نياز روز-جي اس ام-الف-راسخون-جم آنلاين-فردا نيوز-پارسيك-خبر ورزشي-قطره
فرا رو-نيني سايت-جي اس ام آريا-خبر گزاري ايلنا-بانكي-آفتاب نيوز-مگ ايران-عكاسي-آخرين نيوز-شيعه آنلاين
خبر گزاري آريا-شيعه نيوز-فوتبال ايران-زر-خبر گزاري اكو-خبر گزاري موج-آينده نيوز-سلامت نيوز-خبر گزاري ميراث فرهنگي
دوخت-اتاق بازرگاني تهران-بينا-فودنا-زن فردا-سيبنا-در شهر-بيمه نيوز

تبليغات در گوگل

قبل از انتخاب اين روش و تماس براي آگاهي از تعرفه ها و شرايط مزاياي تبليغ در گوگل را براي شما برميشماريم:

• قرار گرفتن وب سايت شما در صفحه اول گوگل، بلافاصله با شروع تبليغات.
• ارائه آمار تبليغات .
• دستيابي هدفمند به تعداد بيشتري از مخاطبان .
• مديريت زمان و هزينه آگهي.
• موتور جستجو گر به ازاي نمايش آگهي شما هيچ هزينه اي از شما كسر نمي كند، پرداخت هزينه به ازاي ورود بازديد كننده به سايت شما خواهد بود .
• آگهي شما در قسمت بالا يا سمت راست موتور جستجو گر و كليه سايتهاي مرتبط با آگهي شما كه با موتور جستجو گر قرار دارند نمايش داده مي شود.
• از مهمترين مزاياي تبليغات در گوگل اين است كه بازديدكندگان مشتريان واقعي شما هستند.
• روزانه صدها ميليون ها نفر از گوگل براي جستجو استفاده مي كنند و نام شما را ميبينند پس اين روش ارزانترين روش برندينگ است چون در ازاي ديدن نام شما هيچ هزينه اي پرداخت نمي كنيد.
• آگهي تبليغ در گوگل شما در هر نقطه از جهان كه بخواهيد ديده مي شود. به عنوان مثال فقط كاربراني كه در ايران زندگي مي كنند و به جستجوي حوزه مورد نظر شما ميپردازند، تبليغ شما را ببينند



بهينه‌سازي موتور جستجو (به انگليسي: ‎Search engine optimization (SEO)‎)


كه گاهي در فارسي به آن سئو گفته مي‌شود عملياتي است كه براي بهبود ديد يك وب‌گاه يا يك صفحهٔ وب در صفحه نتايج موتورهاي جستجو كه مي‌تواند طبيعي و يا الگوريتمي باشد، مي‌گويند. اين يكي از روش‌هاي بازاريابي موتور جستجو است. به صورت كلي وب‌گاه‌هايي كه داراي بالاترين مكان و بيشترين تكرار در صفحهٔ نتايج موتورهاي جستجو باشند، بازديدكنندهٔ بيشتري از طريق موتورهاي جستجو به دست مي‌آورند. (نقل از ويكي پديا)


تبليغات كليكي
تبليغات كليكي براي آن دسته از متقاضياني كه خواهان دريافت تعداد دقيقي از بازديد در ازاي پرداخت مبلغ مشخصي هستند كاملا ايده آل است.
به عنوان مثال در اين روش اگر ارزش هر كليك را 40 تومان فرض كنيم شما با پرداخت 40،000 تومان مي توانيد تضمين كنيد كه 1000 بازديدكننده به سايت شما وارد شوند. تنها ضعفي كه در اين نوع تبليغات وجود دارد اين است كه معمولا در جايگاهها ي نزول يافته سايتها و به صورت متني قرار مي گيرند و براي برندينگ شما مناسب نيستند و از طرفي ممكن است اين 1000 بازديد كننده در طول يك الي دو ماه به سايت شما وارد شوند در صورتي كه در تيليغات بنري عليرغم هزينه بيشتري كه پرداخت مي كنيد سرعت افزايش بازديد كننده بالاتر است.
پس به طور خلاصه تبليغات كليكي را مي توان به عنوان تبليغات به صرفه شناخت.
اين نوع تبليغات براي سايتها و حرفه هاي كوچك كه ميخواهند با هزينه هاي تبليغاتي كمتر كار خود را آغاز كنند مناسب مي باشد.

تبليغات براي سايتهاي شخصي
در اين كمپين ساده همانگونه كه گفته شد، روش تركيبي ساده اي را براي شما در نظر گرفته ايم تا با تبليغات كليكي بازديد كنندگان سايت خود و با تبليغات گوگلي نام سايت خود را در انظار عموم ايرانيان مطرح كنيد.
شما با هزينه اي پايه در حدود 100,000 تومان مي توانيدبالغ بر 2000 نفر را به سايت خود در طول ماه هدايت كنيد و از طرفي نام سايت خود را به بيش از 200،000 نفر نشان دهيد كه اين خود تاثير بالايي در ازاي پرداخت اندك 100،000 تومان است.
از طرفي شما مي توانيد در ميان سايتهاي رقيب خود در موتور جستجوي گوگل به ازاي عبارات محبوب خود در صفحه اول به صورت تضميني قرار گيريد و نمايش داده شويد.
اين بسته را براي سايتهاي شخصي و كوچك در نظر گرفته ايم كه انتظار بازديد كنندگاني محدود اما هميشگي را دارند ، در اين بسته سعي ما بر آن بوده تا تركيبي از تبليغات كليكي و گوگلي را بصورت همزمان استفاده كنيم.
حداقل هزينه در اين نوع تبليغات ماهيانه 100 هزار تومان است.
براي اطلاعات بيشتر ميتوانيد با شماره تلفن هاي زير تماس بگيريد
88995728-88995729- 09196462289
و يا به وب سايت زير مراجعه كنيد
www.alliranads.com



کلمات کلیدی :
دوره هاي جامع تبليغات اينترنتي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید