مشخصات آگهی دهنده

شركت داده پردازان كاوش صبا
6610629 ، 6632083 ، 6638954 -11 05
توافقی
1397-01-28
1397-02-27
1050 بار
10121699
مشهد - قاسم آباد - چهارراه مخابرات - نبش غربی شریعتی 30 - طبقه دوم - شرکت داده

شركت داده پردازان كاوش صبا
کامپیوتر برنامه نويسي

شركت داده پردازان كاوش صبا

شركت داده پردازان كاووش صبا در فروردين ماه سال 1388 با هدف گسترش فرهنگ تجارت الكترونيك و فن آوريهاي مربوط به آن و ساير زيرشاخه هايي كه در آنها شبكه جهاني اينترنت به عنوان يك شالوده اصلي مطرح مي شود، تاسيس شده است. ايده اصلي اين شركت گردآوري و فراهم ساختن محيطي كاملا علمي و تخصصي به منظور ارائه راهكارها، تربيت متخصصين، معرفي فن آوريهاي جديد و برتر در زمينه هاي ياد شده مي باشد.

ما استفاده از كامپيوتر و اينترنت و راحت تر شدن كارها توسط آن را حق تمام مردم مي دانيم ما خلاقيت و نوآوري را سر لوحه ي تلاش ها و فعاليت هاي خود قرار داده ايم و براين باوريم كه روزي مي رسد كه براي شهروند كارآمد استفاده از كامپيوتر و اينترنت همان قدر ضرورت مي يابد كه توانايي خواندن و نوشتن، وبرآنيم تا با تحقيق و پياده سازي راه حل هاي عملي براي استفاده از كامپيوتر و اينترنت در كار هاي مختلف بهترين كيفيت را به مشتريان خود ارائه نماييم و اين مهم تنها با توجه، همياري، نظرات و پيشنهادات شما كاربران عزيز ميسرخواهد شد .

ما عقيده داريم مشتري نبايد بهاي ضعف هاي مديريتي و يا اشكالات اجرايي كار ما را بپردازد. پس ما پيش از راه اندازي هر سرويس جديد، به دقت آن را مورد مطالعه قرار داده و قابليت اجرايي آن را بررسي مي كنيم. همچنين ما براين عقيده هستيم كه به دست آوردن سود كمتر از يك مشتري در صورتيكه به نحوي انجام گردد كه مشتري از خدمات ارائه شده رضايت داشته باشد، آن مشتري را به يك قوه تبليغي خودساخته مبدل كند، و اين افزايش سود ما را به عنوان ارائه دهنده خدمات در برخواهد داشت.

کلمات کلیدی :
شركت داده پردازان كاوش صبا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید