مشخصات آگهی دهنده

فروش فوق العاده بسته ويژه كسب درآمدcn3
توافقی
1397-01-26
1397-02-25
818 بار
10110970

فروش فوق العاده بسته ويژه كسب درآمدcn3
کامپیوتر خدمات اينترنت

فروش فوق العاده بسته ويژه كسب درآمدcn3

سعي دارم شما رو با بسته كسب درآمد از اينترنت(cn3)آشنا كنم . مطمئنا شما هم تا حالا فكر بدست آوردن يك حقوق ماهيانه از اينترنت رو در سرتون داشتيد.ولي شايد روش صحيح ومطمئن اون رو نمي دونيد. در مورد بسته كسب درآمد cn3بايد بگم كه اين بسته مدت زيادي نيست كه وارد بازار شده و شايد خيلي از دوستان با اون آشنايي نداشته باشن.

CN3 شامل چند روش موثر كسب درآمد از اينترنت است كه قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و 100 درصد پولساز هستند... شما هم اگر اين روشها را بدانيد از همين الان مي توانيد در هر ماه درآمد ثابتي كسب كنيد

روش اول : ايجاد فروشگاه الكترونيك با درآمد بالا

در اين روش به صورت گام به گام و به زبان ساده نحوه ايجاد يك فروشگاه الكترونيك مجهز را به شما آموزش مي دهد . شما از همان ابتدا خودتان به كمك راهنماييهاي موجود در سي دي اقدام به طراحي فروشگاه خود خواهيد نمود و در عرض چند روز ، آنرا ايجاد خواهيد نمود . سپس تعدادي محصول پر فروش را به صورت رايگان در اختيار شما قرار خواهند داد تا با قرار دادن آنها در فروشگاه خود ، بتوانيد به درآمد برسيد . علاوه بر آن ، راههاي افزايش بازديد از فروشگاهتان را به اضافه روشهاي ايندكس شدن فروشگاه شما در موتورهاي جستجو و افزايش فروش و درآمد را به شما آموزش مي دهند

روش دوم : فاركس است

كه آن را به خوبي به شما آموزش مي دهند و شما پس از پايان آموزشها مي توانيد بوسيله نرم افزار فاركس ، چند ماه به صورت تست در فاركس كار كنيد و زمانيكه مطمئن شديد مي توانيد از فاركس درامدي به دست آوريد شما را به افرادي كه در اين زمينه راهنماي شما خواهند بود لينك مي كنند تا كار خود را شروع نماييد . اگر هم به اين نتيجه رسيديد كه نمي توانيد فاركس را به تنهايي كار كنيد مي توانيد از طريق گروه وارد بازار فاركس شده و سيگنالهاي لازم را دريافت نموده و خود را تا 95 درصد تضمين نماييد.

روش سوم هم كه يك نوع همكاري است

به اين صورت است كه شما با معرفي هر نفر به سايت ، چنانچه اقدام به خريد محصول CN3 نمايد 40% درصد يعني 10.000 تومان كمسيون دريافت خواهيد نمود . لازم نيست همان لحظه خريد را انجام دهد بلكه كافيست فقط ثبت نام كند و هر وقت خريد را انجام داد پول به حساب سيبا يا سپهر شما واريز مي گردد.

اين بسته شامل يك ليست ايميل و برنامه هاي ارسال ايميل مي باشد
http://www.cn3shop.com/?ref=simoorgh
موفق باشيد.

کلمات کلیدی :
فروش فوق العاده بسته ويژه كسب درآمدcn3

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید