مشخصات آگهی دهنده

كامل ترين مجموعه آموزش امنيت شبكه CISSP
0511-7525493
30000
1397-01-25
1397-02-24
991 بار
10100446
مشهد- بولوار خيام

كامل ترين مجموعه آموزش امنيت شبكه CISSP
کامپیوتر خدمات اينترنت

كامل ترين مجموعه آموزش امنيت شبكه CISSP

كامل ترين مجموعه آموزش امنيت شبكه CISSP

هكر ها سالانه ميلياردها دلار به موسسات ، سازمان ها و افراد حقيقي و حقوقي ضرر مالي مي زنند ، نرم افزارهاي مخرب ميليون ها دلار اخاذي را به وسيله اطلاعات شخصي كه از كاربران شبكه هاي نا امن دزديده اند پياده سازي مي كنند .تمامي معضلات و مسائل ذكر شده در بالا كمپاني هاي متعددي را در دنيا بر آن داشته كه نقشه ها ، آموزش ها ، Plan ها و مواردي از اين دست را براي آموزش امنيت به مديران شبكه و يا كساني كه در ابتداي راه يادگيري هستند تهيه نمايند ، بدون شك موفقترين اين مجموعه آموزش هاي امنيت محصول كمپاني Career Academy در قالب 10 حلقه DVD مي باشد كه توسط Shon Harris تدريس گرديده .
-- به صورت 10 حلقه DVD
اين ها گوشه هايي از آسيب هايي است كه شبكه هاي نا امن به كاربران خود تحميل مي كنند ، اين در حالي است كه متخصصان امنيت بر اين عقيده اند جز موارد معدودي از حملات كه به سبب سهل انگاري كاربران و يا از روي عمد توسط آن ها صورت مي گيرد مابقي حمله ها و ويروس ها و ورودهاي غير قانوني به شبكه ها و بسياري از مشكلات عدم امنيت كه در شبكه هاي كامپيوتري اتفاق مي افتد ناشي از تحليل غلط نياز ها در ابتداي طرح ريزي نقشه شبكه است و همين طور مي توان از دقت نكردن مديران ارشد شبكه به مسدود سازي حفره هاي امنيتي و تقويت نقاط ضعيف اشاره كرد مطالب ارائه شده در اين مجموعه به قدري متنوع و جامع مي باشند كه ما تنها به ذكر سرفصل هاي درسي اين مجموعه بسنده مي كنيم :
مدرك CISSP يا مدرك Certified Information Systems Security چيست ؟
آزمون و مدرك بين المللي CISSP مخفف Certified Information Systems Security Professional متعلق به شركت (ISC) ² :
The International Information Systems Security Certification Consortium, Inc
مي باشد .اين شركت در سال 1989 به عنوان يك كنسرسيوم غير انتفاعي از پيشروان صنعت و با هدف عرضه مدارك بين المللي در زمينه امنيت اطلاعات در هر سطح و گرايشي آغاز به كار نمود.
به عنوان مدركي بسيار كاربردي و مفيد در شاخه امنيت اطلاعات، مدرك CISSP استراتژي هاي تاًمين امنيت شبكه را ارائه مي نمايد. اين مدرك به افراد داراي دانش و تجربه در حد 4 سال كار مرتبط با شبكه اين امكان را مي دهد كه دانش و تجربه خود را به اثبات رسانند.
مدارك CISSP عمق و وسعت دانش يك فرد را با تمركز بر 10 دامنه موضوعي امنيت اطلاعات مورد ارزشيابي قرار مي دهد. اين 10 دامنه عبارتند از:
Access Control Systems and Methodology
Application and Systems Development Security
Business Continuity Planning (BCP) and Disaster Recovery Planning (DRP)
Cryptography
Law, Investigation and Ethics
Operation Security
Physical Security
Security Architecture and Models
Security Management Practices
Telecommunications and Network Security
-- زبان آموزش ها انگليسي روان
-- داراي آموزش هاي دسته بندي شده
-- به صورت 10 حلقه DVD

کلمات کلیدی :
كامل ترين مجموعه آموزش امنيت شبكه CISSP

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید