مشخصات آگهی دهنده

قابل توجه گرافيست ها و عكاسان
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
1428 بار
10085200

قابل توجه گرافيست ها و عكاسان
کامپیوتر آموزش کامپیوتر

قابل توجه گرافيست ها و عكاسان

3,000تومان




با روند رشد توليد دوربين هاي ديجيتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربين هاي ديجيتالي براي ثيت خاطرات خوش زندگي، بسياري از افراد بيش از پيش به كار عكاسي علاقمند شده اند. در عكاسي سنتي پس از اتمام عكاسي، حلقه فيلم براي ظهور عكس نگاتيو را براي ظهور، روتوش و چاپ به تاريك خانه مي بردند، و حال شما مي توانيد در كامپيوتر خود يك تاريك خانه كاملاً ديجيتالي را تجربه كنيد! و تغييرات لازم را روي عكس هايي كه با دوربين ديجيتالي و يا موبايل خود انداخته ايد اعمال كنيد.

نرم افزار جديد Adobe® Photoshop® Lightroom يك جعبه ابراز ضروري براي عكاسان حرفه اي ديجيتال است كه يك محيط ساده براي مديريت، تنظيم كردن و نمايش و عرضه ي، تعداد بيشماري عكس ديجيتالي را براي شما فراهم مي سازد. با استفاده از Lightroom شما مي توانيد زمان بيشتري را در پس لنز دوربين به عكاسي بپردازيد و در زمان كوتاهي پشت كامپيوتر عكس هاي گرفته شده را اصلاح نمائيد. اگر عكاس حرفه ايي هستيد Lightroom با محيط ساده خود به شما اين امكان را مي دهد كه عكس ها را كه در طول روز گرفته ايد به سرعت مشاهده كنيد و روي آنها كار كنيد همانند تمامي عكسي هاي ديگري كه در طول زندگي خود گرفته ايد.



Lightroom به شما اين توانايي را مي دهد كه عكس هايتان را مشاهده ، مرتب ، دسته بندي ، تصحيح ، بزرگنمايي و خيلي سريع و آسان با عكس هاي ديگر مقايسه كنيد و با تنظيم نور و رنگ عكس ها بهترين حالت را براي بالا بردن كيفيت عكس خود بدست آوريد. واسط كاربري Lightroom بسيار ساده و زيبا مي باشد و عكس ها را با چيدمان سريع و آسان در معرض ديد شما قرار مي دهد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 1.2 : - پشتيباني از بيش از 150 فرمتهاي تصوير برداري و فراهم ساختن قابليتي منحصر بفرد را براي كار بر روي فايلهاي JPEG, TIFF, DNG يا رديفهاي تصويري

- برخورداري از رابطهاي منظم و زيبا

- ابزار حرفه اي براي ويرايش و بهترين امكانات لازم براي: تنظيم روشنايي، آهنگ منحني ها، اعوجاج لنزها و قالبهاي رنگ

- قابليت بارگزاري، ذخيره، تنظيم و دريافت خروجي از دريفهاي تصويري

- ويرايش غير مخرب

- نمايه هاي عكس ها

- راحتي در فراگيري و كار با نرم افزار

- سازگار با ويندوز ويستا

- و ...

سفارش را درب منزل يا محل كارتان دريافت كرده، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد

براي كسب اطلاعات بيشتردر مورد تهيه و اموزش به سايت داده شده مراجعه كنيد.

سايت ما: http://7bazar.com

کلمات کلیدی :
قابل توجه گرافيست ها و عكاسان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید