مشخصات آگهی دهنده

ترخيص كالا
09359631080 - 09390858526
توافقی
1397-01-28
1397-02-27
689 بار
10122725
آبادان

ترخيص كالا
بازار کار آماده به كار

ترخيص كالا

ترخيص كالا
ترخيص كالاي شما
با كمترين هزينه ممكن و در سريعترين زمان
شركت نوين تراز وطن
آماده همكاري با تجار و وارد كنندگان ايراني مي باشد.
ما شما را در تمامي مراحل ياري خواهيم كرد ؛ خريد از شما و وارد كالا و تحويل در درب كارخانه يا فروشگاه با ما .
مجموعه حاضر در ابتدا بشكل بازرگاني شخص حقيقي اداره مي شده كه در پي افزايش فعاليت و نياز به ساختار مناسب جهت اجراي برنامه ها ، بهبود كيفيت ، خدمات و تحقق اهداف بلندمدت در سال 1388 خورشيدي اقدام به ثبت شركت و انتقال كليه امور به ساختار جديد بنام شركت نوين تراز وطن شده است .
دفتر مركزي شركت در نزديكي گمركات اجرائي در آبادان واقع شده است .
شعبه شركت در ماهشهر ، اهواز فعال است و ترخيص كالا از كليه بنادر خوزستان را در كمترين زمان ممكن انجام ميدهد . شركت نوين تراز وطن با پرسنل مجرب و كارآزموده سرعت ، دقت و حفظ حقوق صاحبان كالا را سرلوحه اهداف خود قرار داده و ب رضايت مشتريان عزيز را دنبال مي نمايد .
شما تجار محترم ، جهت توسعه كسب و كار محلي خود و گسترده نمودن آن در سطح بين المللي و ايجاد امكانات صادرات و واردات كالا و تماس با نقاط توليد و مصرف و حذف واسطه ها ، نيازي به هزينه هاي هنگفت و استخدام كارشناسان متعدد با تخصص هاي مختلف و مسلط به زيان هاي خارجي نداريد ، زيرا اينكار را ما با حداقل هزينه و با استفاده از ابزارهاي نوين ارتباطي براي شما انجام مي دهيم .

اگر حتي يك كارگاه توليدي كوچك داريد ، يا بعلت استقرار محل كار شما در شهرستان ، اقدام به صادرات /واردت كالا براي شما گران تمام مي شود. ما اين امر مهم و محال را به كمك اينترنت براي شما ممكن ساخته ايم .

اگر در مناقصه اي برنده شده ايد و نياز به واردات كالا بصورت مقطعي داشته و نمي خواهيد يك كادر بازرگاني ماهر را بصورت كوتاه مدت استخدام كنيد ، كليد حل اين مشكل را از ما بخواهيد.

حتما از همكاران و رقباي خود شنيده ايد و مستحضر مي باشيد كه تجارت خارجي مقوله ايست بسيار پيچيده كه نياز به تخصص هاي متعددي از جمله بازرگاني خارجي ، اعتبارات اسنادي ( L/C ) ، ضمانت نامه هاي بانكي ( APG , PBG ) ، زبان خارجي ، امور بانكي بين المللي ، حقوق تجارت بين الملل ، حمل و نقل خارجي ، بيمه و .... داشته و مستلزم مراجعات مكرر به سازمان هاي مختلف داخلي از جمله بانك ، وزارت بازرگاني ، وزارت صنايع ، وزارت بهداشت ، گمرك ، سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ، شركت هاي بازرسي ، بيمه ، حمل و نقل ، دفتر اسناد رسمي و .... داشته و از همه مهمتر آنكه در برقراري تماس با شركت هاي خارجي فروشنده يا خريدار ، نياز به آشنايي با عرف تجارت بين المللي داريد .

در هر يك از اين نقاط تماس بايد با معضلات و مشكلات متعددي دست و پنجه نرم كنيد تا نهايتا بتوانيد كالاي خود را صادر نموده يا به كشور وارد كنيد و وجه آن را براحتي و بدون هزينه اضافي دريافت يا پرداخت كنيد.

اكنون ما آمادگي آن را داريم تا در دفتر كار خودمان كليه تماس ها و مكاتبات تجاري خارجي و داخلي شما را برقرار نموده و انجام دهيم و حتي كليه مراجعات به سازمان هاي متعدد داخلي و خارجي را از طرف شما انجام دهيم . يعني كوهي از مشكلات و مسائل متعدد را از دوش شما برداشته و تجارت شما را به فراسوي مرزهاي كشور گسترش دهيم.
كارگزار رسمي گمرك ايران
15سال سابقه در امور ترخيص كالا از كليه گمرك هاي كشور
تعيين تعرفه و مشاوره رايگان پروفورما از خريد تا تحويل به انبار
ارائه هرگونه كالا جهت صادرات بر روي كارت بازرگاني شما
برات وصولي ، پيمان ، جواز صادراتي
مشاوره در امور گمركي
بدون انتقال ارز
واردات در مقابل صادرات
واردات قطعي
ورود موقت
حمل يكسره
واريزنامه صادراتي
ترخيص كالا در كمترين زمان ممكن
ترانزيت و حمل و نقل كالا
ارزيابي در محل صادرات
تهيه واريز نامه صادراتي (پيمان نامه ارزي)
استعلام تعرفه كالاهاي وارداتي و....
ترخيص و ارسال كالا به تمام نقاط ايران
گشايش اعتبارات اسنادي ديداري و مدت دار
حوالجات ارزي و بروات وصولي
امور ضمانتنامه هاي ارزي و گمركي
مشاوره در تامين اعتبار واردات
اظهارنامه صادراتي
مشاوره در تامين اعتبار صادرات
مشاوره در كليه امور واردات
تحويل كالا از چين و دبي و ساير كشورها ي اروپايي
ثبت سفارش در كليه مراكز استانهاي كشور
واردات بدون انتقال ارز


با ما تماس بگيريد تا بهتر نتيجه بگيريد.

همراه : 09390858526 - 09359631080

www.networkbazar.ir
[email protected]

مديريت : مهدي تيرچرخ

کلمات کلیدی :
ترخيص كالا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید