مشخصات آگهی دهنده

اشل سازان
02148057
توافقی
1402-07-24
1402-10-24
253 بار
11364474
میدان پونک، بلوار همیلا (فلاح‌زاده)، برج همیلا، واحد 615

غرفه سازی نمایشگاه با اشل سازان
خدمات چاپ و تبليغات

غرفه سازی نمایشگاه با اشل سازان

اشل سازان، با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت غرفه سازی نمایشگاه و دکوراسیون داخلی، از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و امروز توانسته جایگاه خود را به‌عنوان پیشرو در این صنعت تثبیت کند. آتلیه طراحی اشل سازان با برترین و حرفه ای ترین طراحان صنعتی و مهندسین معماری فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دنیا با توجه به نیاز مشتری، به روز ترین طراحی غرفه و دکوراسیون داخلی را انجام می‌دهد. این مجموعه با تجربه اجرای بیش از 800 غرفه نمایشگاهی و 200 پروژه داخلی و بازسازی ساختمانی، توان اجرایی تا 5000 متر غرفه سازی در هر نمایشگاه را دارد.

کارخانه تولیدی غرفه و مبلمان اداری اشل سازان با زبده‌ترین صنعتگران و مدیران اجرایی با حذف واسطه ها و تولید مستقیم گامی در جهت رضایتمندی مشتری و اشتغال زایی برای بیش از 100 نفر کرده است. اشل سازان در تلاش است تا با ارائه خدمات متمایز غرفه سازی و دکوراسیون داخلی، به‌کارگیری فناوری و مد روز دنیا کلیه نیازهای طراحی، اجرا و مشاوره برای نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و کنگره‌های علمی و غیر علمی داخلی و خارجی را مرتفع سازد.

اشل سازان عضو انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان ایران، دارنده گرید در سیستم رتبه بندی انجمن غرفه سازی و دارنده گواهینامه ساخت غرفه سازی از نمایشگاه بین المللی است. اشل سازان با افتخار به این‌که تا به حال تمامی مشتریان غرفه سازی و دکوراسیون داخلی خود را راضی نگه داشته (قابل استعلام) ضمانت می‌کند این مهم همیشه سیاست اصلی شرکت باشد.

کلمات کلیدی :
غرفه سازی طراحی غرفه غرفه سازی نایشگاه غرفه سازی نمایشگاهی طراحی غرفه نمایشگاه طراحی غرفه نمایشگاهی اشل سازان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید