مشخصات آگهی دهنده

نیما زاهد
0
50000000
1403-01-28
1402-01-17
60 بار
11361952
کرج-فردیس-شهرک طالقانی-خیابان طالقانی-بعد از میدان طالقانی-روبروی کوچه حکیمی فر

فروش پرینتر سه بعدی و دستگاه سی ان سی
صنعت ماشين آلات

فروش پرینتر سه بعدی و دستگاه سی ان سی

شرکت تری دی استار با کمک تیم حرفه ای و متخصص خود و با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی ها انواع دستگاه های سی ان سی (cnc)از جمله سی ان سی آهن ،چوب، اسپیندل و همچنین انواع پرینتر های سه بعدی را تولید می کند.برای خرید پرینتر سه بعدی و اطلاع از قیمت دقیق به وب سایت تری دی استار مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق شماره تلفن های 02636663885 09336005882 با کارشناسان ما در تماس باشید.
فناوری پرینت سه‌بعدی این روزها فقط مخصوص پروژه‌های مهندسی نیست. به دلیل افزایش تقاضا فناوری به‌کاررفته در آن‌ها پیشرفته‌تر و از طرفی به دلیل تولید بیشتر قیمت آن‌ها به‌صرفه‌تر شده است. انواع مختلفی از این چاپگرها برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند.
برای درآمدزایی با این پرینترها ابتدا در مورد تکنولوژی استفاده شده در دستگاه تحقیق کنید سپس دستگاه موردنیاز خود را انتخاب کنید. برای مثال پرینترهای سه‌بعدی Fdm و sla برای کاربران خانگی مقرون‌به‌صرفه و مناسب هستند.
پرینترهای fdm باحرارت دادن رشته ترموپلاستیک یک‌لایه از قطعه را با حرکت در جهات مختلف در زمان مشخص و می‌سازند سپس جدول چاپ قطعه را پایین‌تر می‌آورد تا لایه بعدی ایجاد شود. این چرخه تا زمانی که جسم به طور کامل ساخته شود تکرار می‌گردد. در مورد اشیایی که دارای برآمدگی هستند به سازه‌های تقویتی هم نیاز دارند.
پرینتر sla فرایند چاپ را با پلاستیک مایع آغاز و در نهایت با سردشدن پلاستیک لایه از جسم سه‌بعدی سخت را تولید می‌کند. سپس مانند پرینتر سه‌بعدی fdm قطعه پایین می‌رود و لایه بعدی ساخته می‌شود. گاهی محصول نهایی در فر پخته می‌شود.

کلمات کلیدی :
پرینتر سه بعدی دستگاه سی ان سی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید