مشخصات آگهی دهنده

vazindaneshsepahan
0
توافقی
1403-02-04
1401-01-08
78 بار
11356754
اصفهان.خ امادگاه مجتمع گلدیس ورودی2 طبقه2 واحد222

خیابان امادگاه مجتمع تجاری گلدیس ورودی سوم طبقه اول واحد 316
خدمات مشاوره

خیابان امادگاه مجتمع تجاری گلدیس ورودی سوم طبقه اول واحد 316

ویزای کار پرستاری در آلمان مانند ویزای کاری در هر رشته دیگری، دو نوع است:

نوع اول: ویزای جاب آفر آلمان
متقاضیان دارای قرارداد کاری با کارفرمای آلمانی مشمول این نوع ویزا می‌ شوند.
تحصیلات دانشگاهی، سابقه شغلی مرتبط با آن و دانش زبان آلمانی یا انگلیسی از شرایط اخذ ویزای job offer است.
شرایط کار از طریق دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان چگونه است؟

یکی از روش های بسیار کارآمد برای متقاضیان بین المللی به منظور کار پرستاری در آلمان، شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان است. این دوره که به دوره کارآموزی در آلمان شهرت دارد، امکان تحصیل و کار همزمان را به متقاضیان می دهند. در این دوره متقاضیان به عنوان کمک پرستار در آلمان در بیمارستانی که با آن قرارداد دارند، دوره کارآموزی در آلمان را سپری خواهند کرد.

شرایط آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چیست؟

حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ آلمان پرستاری، مدرک دیپلم است.
یکی از شرایط اصلی برای شرکت در دوره کارآموزی پرستاری در آلمان تسلط به زبان آلمانی و ارائه مدرک B2 زبان آلمانی است.
در خصوص شرایط سنی آوسبیلدونگ پرستاری آلمان، حداقل سن برای گذراندن دوره پرستاری در آلمان 18 سال و در مورد حداکثر سن محدودیت مشخصی اعلام نشده است. اما متقاضیانی با سن کمتر از 27 سال شانس بیشتری برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ پرستاری آلمان خواهند داشت.
هزینه مهاجرت پرستاران به آلمان در این روش بسیار مقرون به صرفه است، زیرا هزینه آوسبیلدونگ پرستاری آلمان رایگان است و افراد در طول دوره به عنوان کارآموز حقوق ماهانه دریافت می کنند پرستاری را داشته باشین و حداقل 3 سال تجربه کاری هم داشته باشید. مدارک تحصیلی شما در سایت های مربوط به ارزشیابی مدارک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اگر مدرک دانشگاهی شما مورد تایید نباشد برای اخذ ویزا دچار مشکل خواهید شد. و از همه مهتر مدرک زبان آلمانی شما می باشد و سطحی که مورد قبول کارفرماهای آلمانی باشند.
در بعضی موسسات کاریابی، شما باید دوره های تطبیقی(و حتی کارآموزی) را در آلمان بگذرانید. اما اگر شما مدرک پرستاری خود را از آمریکا و یا یکی از کشورهای حوزه ی شنگن گرفته باشید، دیگه لزومی به گذراندن این دوره ها نخواهید داشت.
بنابرین با اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به بیشتر کشورهای عضو شنگن تردد کنید و بعد از تمام شدن دوره ی کار پرستاری خود از حقوق بازنشستگی پرستاری را داشته باشین و حداقل 3 سال تجربه کاری هم داشته باشید. مدارک تحصیلی شما در سایت های مربوط به ارزشیابی مدارک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اگر مدرک دانشگاهی شما مورد تایید نباشد برای اخذ ویزا دچار مشکل خواهید شد. و از همه مهتر مدرک زبان آلمانی شما می باشد و سطحی که مورد قبول کارفرماهای آلمانی باشند.
در بعضی موسسات کاریابی، شما باید دوره های تطبیقی(و حتی کارآموزی) را در آلمان بگذرانید. اما اگر شما مدرک پرستاری خود را از آمریکا و یا یکی از کشورهای حوزه ی شنگن گرفته باشید، دیگه لزومی به گذراندن این دوره ها نخواهید داشت.
بنابرین با اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به بیشتر کشورهای عضو شنگن تردد کنید و بعد از تمام شدن دوره ی کار پرستاری خود از حقوق بازنشستگی و سایر مزایای آن بهره مند خواهید شد. و سایر مزایای آن بهره مند خواهید شد.برای ارزیابی و مشاوره راه های متفاوت برای پرستاران با ما در ارتباط باشید
کاریابی وزین کوشش پارس با مجوز رسمی
۰۹۳۷۸۱۷۱۱۷۳
۰۳۱۳۲۲۲۸۹۱۸

کلمات کلیدی :
کاریابی المان ویزا وزین تیم مشاوره شنگن

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید