مشخصات آگهی دهنده

کانکس سرویس بهداشتی
02188516838
6000000
1400-02-26
1400-03-25
201 بار
11352365
آزادگان شرق

کانکس سرویس بهداشتی
صنعت كارخانه

کانکس سرویس بهداشتی


میخوایم کمی درباره سرویس های پیش ساخته با هم صحبت کنیم و یه اطلاعات کلی درباره اونها با هم به اشتراک بگذاریم.

امروزه در پروژه های عمرانی و ساختمانی، در باغ و کارگاه ها سرویس بهداشتی های پیش ساخته کاربرد بسیار دارند. این سرویس ها یک شاسی فلزی ضد زنگ خورده دارند که روی این شاسی ورق فلزی نصب میشه و از داخل دیوارپوشی اغلب از جنس PVC نصب میشه و بین این دو جداره عایق از جنس پلاستوفوم کارگزاری شده که حکم عایق را داره.


داخل سرویس بهداشتی امکانات لازم مثل روشویی و جای مایع صابون که روی دیوار نصب شده و شیرآلات و لوله کشی آب سرد و گرم اجرا شده و سرویس بهداشتی سرامیکی همراه شیرآلات و شلنگ هم داره.

روی دیوار زیر سقف هواکش و چراغ تونلی کار گذاشته شده و البته یه چراغ تونلی هم بیرون کنار درب کار گذاشته میشه.

درب سرویس غالبا از جنس آلومینیوم هست که البته قابل تغییر هم هست و میشه مثلا از جنسUPVC کار کرد که نسبت به درب های آلومینیومی بهتر و زیبا تر هم میشه ولی هزینه بالاتری داره.

ابعاد داخل کابین خیلی مهم هست که نقش مهمی در تعیین قیمت کابین سرویس داره. از سایز 80*80 هست به بالا که حتی مشتری هم میتونه ابعاد مورد نظر خودش رو بگه و براش اجرا میشه.

میشه با کمی افزایش ابعاد روی یکی از دیوارها دوش هم کار گذاشت که در این صورت سرویس اصطلاحا سه کاره میشه ( حمام و روشویی و سرویس بهداشتی که در این صورت محلی هم جهت آویز حوله و لباس که معمولا پشت درب هست تعبیه میشه)

کاربرد این سرویس ها این روزها خیلی زیاد شده و پاش رو به نمایشگاهها، پاساژها و ادارات هم باز کرده که به صورت چند کابین و استفاده مردانه و زنانه با درب های مجزا باز کرده.

جنس بدنه از ورق فلزی تا ساندویچ پنلی و آلومینیوم کامپوزیت متفاوت هست.

زیر این سرویس ها لوله کشی فاضلاب هم داره و حتی میشه سپتیک فاضلاب فایبرگلاس یا گالوانیزه هم کار گذاشت یا روی سقف منبع آب جاسازی کرد که دیگه کار خیلی راحت میشه.

مشتری بعد از خرید و انتقال اون به محل مورد نظرش فقط کافیه که خروجی آب که روی دیواره کابین سرویس کار گذاشته شده رو به شبکه آب وصل کنه و برق و فاضلاب هم متصل کنه و به راحتی از اون استفاده کنه. برای بارگیری هم روی سقف جای قلاب جرثقیل در نظر گرفته شده که معمولا صفحه فلزی نمره 3 هست.

حالا اگر مطالب این پست براتون جالب بود لطفا لایک کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید و در قسمت COMMENT نظرات خودتون رو برای ما بنویسید. برای اطلاع از مطالب جدید لطفا صفحه ما رو دنبال کنید. دیگر راه های ارتباطی با ما:

WWW.BOBFG.COM

INSTAGRAM : BOB_FIBERGLASS

https://t.me/fiberglassworld

واتس اپ : 09125800971

تماس مستقیم : 02188516838


کلمات کلیدی :
کانکس سرویس پیش ساخته کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته کانکس گالوانیزه کانکس ورقی کانکس پنلی کانکس پانلی کانکس فایبرگلاس قیمت کانکس قیمت کانکس سرویس بهداشتی قیمت کانکس سرویس بهداشتی پیش ساخته آدرس سرویس بهداشتی پیش ساخته تولید سرویس بهداشتی سازنده سرویس بهداشتی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید