مشخصات آگهی دهنده

نماینده فروش دوچرخه ثابت در اصفهان-فروش دوچرخه ثابت مب?
03132248019
توافقی
1400-02-16
1400-03-15
889 بار
11352164
شمس آبادی-روبروی بانک توسعه تعاون-ساختمان بوعلی-فروشگاه پارسیان ورزش

نماینده فروش دوچرخه ثابت در اصفهان-فروش دوچرخه ثابت مبله
لوازم لوازم ورزشي

نماینده فروش دوچرخه ثابت در اصفهان-فروش دوچرخه ثابت مبله

دوچرخه ثابت مبله که به آن دوچرخه نشسته و یا پشتی دار هم گفته میشود، دقیقا شبیه به یک دوچرخه واقعی است. بدن حالت عمودی پیدا می کند و کمر باید کاملا صاف باشد. این وسیله ماهیچه ها و عضلات شکم را به خوبی درگیر می کند و تاثیر به سزایی روی چربی های آن قسمت دارد. دوچرخه ثابت نشسته، بسیار راحت تر است. شما بر روی یک صندلی پهن می نشینید و به آسانی رکاب می زنید. در این حالت هیچ فشاری به کمر وارد نمی شود. اگر از مشکلات و آسیب دیدگی کمر رنج می برید، ما این نوع دوچرخه را به شما پیشنهاد می کنیم. حتی برای افراد سالمند هم بهتر است از این وسیله استفاده کنند.
دوچرخه ثابت مبله یا نشسته در دراز مدت به شما این فرصت را می دهد تا راه خود را در راستای تناسب اندام باز کنید. در این مدل تمام آن چیزی که شما باید انجام دهید، نشستن ، تکیه دادن و به راحتی دوچرخه سواری است تا در راستای کاهش وزن و چربی سوزی و شکل دادن به بدن قرار گیرید این یکی از دلایلی است که دوچرخه ثابت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین لوازم ورزشی برای کسانی است که علاقمند به دیدن نتایج سریع هستند و کسانیکه بیمار هستند و نشستن روی دوچرخه های دیگر کمی برایشان دشوار است. اما این نتایج تنها زمانی حاصل میشود که دوچرخه به طور موثر و به نحوی استفاده شود که به شما اجازه دهد که حداکثر تمرین های خود را انجام دهید،این نوع از دوچرخه ثابت بر عکس دو نوع دیگر (دوچرخه ثابت ایستاده، دوچرخه ثابت اسپینینگ) دارای پشتی برای تکیه دادن است.
استفاده از پشتی تنها به منزله کاهش فشار به کمر و ستون فقرات و افزایش تمرکز در جهت کاهش وزن و لاغری و تقویت عضلات پاها در طی ورزش کردن است. در این نوع از دوچرخه ثابت پدال ها به نسبت دوچرخه ثابت ایستاده فاصله دور تری از صندلی دارند، در دوچرخه ثابت ایستاده و اسپینینگ صندلی در بالای پدال ها و در دوچرخه ثابت نشسته نسبتا در روبروی هم (پدال ها پایین تر از صندلی) هستند. صندلی آن نیز پهن تر و همچنین دارای صفحه نمایش برای نمایش اطاعاتی نظیر، سرعت، مسافت، زمان و نرخ ضربان قلب و غیره… است.
فروشگاه اینترنتی پارسیان ورزش با سابقه ای بیش از 15 سال آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران در زمینه لوازم ورزشی، تجهیزات ورزشی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و...... می باشد.

کلمات کلیدی :
دوچرخه مبله ارزان دوچرخه مبله ثابت نمایندگی فروش دوچرخه ثابت مبله فروش تردمیل ارزان قیمت قیمت میز پینگ پنگ بهترین کیفیت فروش فوتبال دستی ارزان فروش تردمیل حلقه لاغری ارزان فروش تخته استپ ارزان قیمت تخته دارت فروش چسب عضله ارزان نماینده انحصاری توپ فیزیوبال فروش آجر یوگا بهترین کیفیت

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید