مشخصات آگهی دهنده

فوتبال دستی ارزان، فروش فوتبال دستی، بهترین قیمت فوتبا
03132248019
توافقی
1400-02-16
1400-03-15
253 بار
11352153
شمس آبادی-روبروی بانک توسعه تعاون-ساختمان بوعلی-فروشگاه پارسیان ورزش

فوتبال دستی ارزان، فروش فوتبال دستی، بهترین قیمت فوتبال دستی
لوازم لوازم ورزشي

فوتبال دستی ارزان، فروش فوتبال دستی، بهترین قیمت فوتبال دستی

فوتبال دستی از جمله میزهای پرطرفدار و پرهیجان است که مدتهاست طرفداران خود را از دست نداده است. امروزه میز فوتبال دستی به خانه های زیادی راه پیدا کرده و همه ی افراد خانواده مجذوب بازی آن می شوند. این میز علاوه بر بازی و تفریح دارای مسابقات جهانی و لیگ های جهانی می باشد که هرساله علاقمندان زیادی را به خود جذب می کند.
معمولا میزهای فوتبال دستی دارای ۸ میله می باشند که هر طرف ۴ میله را به خود اختصاص می دهد. ترتیب میله ها از سمت دروازه به این صورت می باشد :
1) دروازه بان 2) دفاع 3) میانه و 4) خط حمله
میله دروازه بان بسته به نوع میز 1 یا 3 آدمک دارد که در نوع 3 آدمکی ، 1 آدمک وسط دروازه بان و 2 آدمک طرفین حکم توپ جمع کن را دارند و اصولا آن 2 آدمک طرفین در میله ی اول به هیچ عنوان جلوی حفره ی دروازه قرار نمیگیرند و فقط حکم توپ جمع کن را دارند. در واقع نقاط کور گوشه ی میز و کنار دروازه را پوشش می دهند.
فوتبال دستی یک بازی دو نفره است که هر بازیکن باید هر ۴ میله را کنترل نماید اما معمولا در بازی های خانگی و تفریحی بصورت ۴نفره (هرسمت 2نفر) بازی می کنند.در بازی فوتبال دستی چرخاندن میله که اصطلاحا به آن ((فر زدن)) می گویند ممنوع بوده و خطا محسوب می شود.
میزهای فوتبال دستی هم اکنون در طرح ها و قیمت های متفاوت در فروشگاه اینترنتی پارسیان ورزش در دسترس شما عزیزان قرار گرفته و شما می توانید میز فوتبال دستی ارزان خود را همین الان سفارش دهید.

کلمات کلیدی :
فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی نمایندگی فروش فوتبال دستی تردمیل ارزان قیمت صندلی ماساژور بهترین قیمت فوتبال دستی فروش فوتبال دستی بهترین کیفیت تولید دوچرخه ثابت در اصفهان باکیفیت ترین تردمیل کش ورزشی ارزان فروش مت یوگا تخته دارت ارزان قیمت راکت بدمینتون ارازن فروش میزپینگ پنگ ارزان تردمیل

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید