مشخصات آگهی دهنده

اجاره و فروش دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی
09128942143 , 02122615053
توافقی
1403-01-20
1403-02-18
293 بار
11351889
خ شریعتی

اجاره و فروش دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی
لوازم تجهیزات پزشکی

اجاره و فروش دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی

مجموعه تندیس آنلاین یک مجموعه خدمات درمانی و پزشکی آنلاین می باشد
اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی
اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی ، برای مشاهده علایم حیاتی بیمار است. مانیتور علائم حیاتی یک مانیتور بصری و صفحه لمسی است که دارای رنگ های روشن و واضح برای نشان دادن علائم حیاتی است. برای اکثر محیطهای مراقبت بهداشتی و حتی منزل قابل تنظیم است ، می تواند پالس اکسی متری ، فشار خون ، دما ، EtCo2 ، تنفس و موارد دیگر را اندازه گیری کند. مانیتور بیمار، دانسته های مربوط به نشانه های حیاتی بیمار را یک جا جمع کرده، آنها را بر روی صفحه نمایش نشان میدهد و در شرایط نامطلوب بیمار، اخطارهای لازم را به گروه پزشکی می دهد.‏
اهمیت اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی در منزل :
نگهداری بیمار در منزل منوط به یادگیری آموزش های اصولی و داشتن وسایل و امکانات مورد نیاز می باشد . هزینه های سرسام آور نگهداری بیمار در بیمارستان و جو ناسالم آن می تواند برای بیمار و خانواده او از نظر روانی و مالی مشکلاتی را به همراه داشته باشد . اگر فرد بیماری را در خانواده خود دارید که نیاز به اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی در منزل می باشد می توانید با اجاره کردن دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی از مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین ، وبا صرفه جویی در هزینه ها نسبت به بستری کردن بیمار در بیمارستان باعث افزایش آرامش بیمار خود در محیط منزل شوید ..
دستگاه مانیتور علائم حیاتی می تواند علائم حیاتی بیمار که در زیر به مهم ترین آنها اشاره شده است را بطور مستمر نمایش دهد و هم چنین نظارت و بازنگری این پارامترها و در صورت لزوم ذخیره، چاپ و همچنین استفاده از آلارم های چندگانه از قابلیت های دستگاه مانیتور می باشد .
تعداد ضربان قلب
سرعت تنفس
دمای بدن
فشار خون
فشار درون شریانی
دی اکسید کربن
گاز بیهوشی
درصد اشباع اکسیژن در خون (SPO2)
آنالیز آریتمی
شرایط نگهداری زمان اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی :
برای حمل و نقل دستگاه مانیتورینگ حتما از کیف های مخصوص یا کارتن اختصاصی این دستگاه استفاده کنید. و از اعمال ضربه به دستگاه خوداری کنید. این دستگاه اثرات تابشی خطرناک ندارد. و ایمن است. برای تمیز کردن دستگاه از مایع تمیز کننده ملایم استفاده کنید.
مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین با ارائه خدماتی چون اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی کمک شایانی به همشهریان عزیز خود کرده تا باعث بهبود سریع بیماران و رفاه حال خانواده بیماران شود ..

کلمات کلیدی :
اجاره مانیتورینگ اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی نحوه استفاده از مانیتورینگ علائم حیاتی دستگاه مانیتورینگ قیمت دستگاه مانیتورینگ اجاره ای

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید