مشخصات آگهی دهنده

نصب و راه اندازی سقف برقی و سایبان برقی
09136004965
توافقی
1399-08-05
1399-09-05
253 بار
11348632
اصفهان – خیابان جی – خیابان شهید رجائی – خیابان 22 بهمن جدید – قبل از میدان علوی – دفتر فروش شرکت سرای هوشمند

نصب و راه اندازی سقف برقی و سایبان برقی
صنعت نصب و تعمير

نصب و راه اندازی سقف برقی و سایبان برقی

مجموعه سرای هوشمند پیشنهاد ویژه ای در نظر گرفته که با بهره‌گیری از آن ماشین شما در برابر آفتاب و آب باران در امان می باشد. ما میخواهیم محصولی فوق العاده کاربردی و مناسب را به شما معرفی کنیم تا پارکینگی عالی و شیک برای خودروی خود داشته باشید. این محصول مدرن فضای مناسبی را برای پارک ماشین در حیاط و یا هر محیط رو باز دیگه ای فراهم میکند و می تواند بهترین گزینه برای پارک ماشین و محافظتش در برابر آفتاب، باران، برف و خرابکاری پرنده ها باشد .

پیشنهاد ویژه ما سایبان ماشین می باشد. سایبان ماشین به صورن دستی و برقی تولید می شود که توصیه ی ما به صورت سایبان برقی می باشد زیرا می توانید به راحتی و سریع و بدون اتلاف انرژی آن را باز و یا بسته کنید. سایبان ماشین برای حیاط، باغ، ویلا که پارکینگ ندارند بسیار مناسب می باشد.
از مراحل مهم در هنگام سفارش انواع سایبان برقی، نصب و راه اندازی سایبان می باشد. برای نصب و اجرا انواع سایبان تراس، سایبان حیاط، سایبان مغازه ای، سایبان ماشین، سایبان استخر و … باید از افراد با تجربه و فنی مشاوره بگیرید.
از خدمات برتر مجموعه سرای هوشمند می توان به ارائه خدمات با کیفیت در نصب و اجرا انواع سایبان در محل مورد نظر توسط افراد متخصص و فنی اشاره کرد. زمانی که محصول مورد نظر خود را از سرای هوشمند خرید می کنید می توانید از خدمات نصب و راه اندازی محصول نیز بهره مند شوید. نیرو های ما در محل مورد نظر نصب انواع سایبان را بدون نقص فنی انجام می دهند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه لیست قیمت سایبان ماشین و سایر محصولات تولید شده، هزینه نصب و راه اندازی سابیان مجموعه سرای هوشمند می توانید با مراجعه به سایت مجموعه سرای هوشمند با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید. همکاران ما در مجموعه سرای هوشمند با بررسی شرایط و میزان بودجه و نیاز مشتریان مناسب ترین و با کیفیت ترین نوع سایبان را به شما پیشنهاد می دهند. جهت برقراری ارتباط به با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.
تماس با ما:
تلفن: 03135305107
همراه: 09136004965
وبسایت: www.jsaghf.com

کلمات کلیدی :
سایبان سایبان ماشین سایبان برقی سایبان حیاط سقف سقف برقی سقف متحرک

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید