مشخصات آگهی دهنده

فروش ویژه کمپرسور هوا ، فروش کمپرسور پیستونی
09123603713
توافقی
1399-04-20
1399-05-19
231 بار
11347551
نظرآباد، اول شهرک صنعتی سپهر، مصطفی آباد، نبش کوچه سپهر 2، پلاک 77

فروش ویژه کمپرسور هوا ، فروش کمپرسور پیستونی
خدمات خدمات صنعتی

فروش ویژه کمپرسور هوا ، فروش کمپرسور پیستونی

یک راه آسان و نسبتا کم هزینه برای جداسازی آب از هوای فشرده نصب درایر تبریدی در سیستم هوای فشرده می باشد.با نصب درایر از رطوبت و زنگ زدگی سیستم لوله کشی و تجهیزات بادی جلوگیری می شود. این دستگاه ساختاری همچون بخچال دارد. هوای کمپرسور پیش از ورود به خط لوله اصلی وارد درایر می شود. این دستگاه دمای هوا را به یکباره تا دما ۳ درجه سانتیگراد سرد می کند. با کاهش دما ، هوا قابلیت نگهداری رطوبت را از دست می دهد. در نتیجه تمام رطوبت موجود از هوا جدا شده و هوایی کاملا خشک وارد خط لوله هوای فشرده می شود.

درایر تبریدی هوای تولید شده توسط کمپرسور حدود ۲۰ – ۳۰ درجه گرمتر از هوای محیط میباشد و هوای تولید شده در مخزن آرام آرام خنک میگردد و بخار هوا تبدیل به آب میگردد و مقدار قابل توجهی ذرات آب و روغن و ناخالصی های دیگر بهمراه دارد مخصوصا بخار آب که ممکن است داخل هوای فشرده متراکم شود و سپس وارد خط توزیع هوا گردد و موجب اکسیداسیون و خوردگی و تخریب جدی به تجهیزات خط تولید گردد .

درایر های تبریدی یکی از عمومی ترین رطوبت گیر های هوای فشرده می باشد ( طراحی و کارکرد ساده، نیاز بسیار کم به نگهداری و تعمیر) در واقع اگر یک درایر با کیفیت خریداری شود می تواندید با خیال راحت آن را به آسانی نصب کنید و سالهای سال، کاری با آن نداشته باشید. این درایرها برای اکثر تجهیزات عمومی پنوماتیک مناسب هستند.

درایر تبریدی (خشک کن هوا) در کمپرسور های هوای فشرده (پیستونی و اسکرو) کاربرد های بسیار وسیعی دارد. کارکرد این نوع درایر پمپ باد درست مثل سیستم یخچال است که به وسیله فرآیند سرد سازی تا ۳ درجه سانتی گراد، هوای فشرده شده خروجی از کمپرسور پیستونی و اسکرو را به حد استاندارد نقطه شبنم می رساند و به این ترتیب به حذف رطوبت از آن می پردازد و موجب جلوگیری از ایجاد رطوبت و زنگ زدگی در خطوط لوله هوای فشرده و ابزارآلات پنوماتیکی متصل به کمپرسور هوا می شود.

کلمات کلیدی :
 کمپرسور اسکرو کمپرسور هوا اسکرو کمپرسور باد پیستونی کمپرسور پیستونی تجهیزات هوای فشرده تعمیرات کمپرسور درایر تبریدی تولید کمپرسور پیستونی تولید کمپرسور باد پیستونی تولید کمپرسور اسکرو  تولید کمپرسور هوا اسکرو تولید درایر تبریدی تولید تجهیزات هوای فشرده  کمپروسور اسکرو ایتالیایی  کمپروسور

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید