مشخصات آگهی دهنده

باربری شمال تهران
88060002
توافقی
1398-10-13
1398-11-13
397 بار
11344963

باربری شمال تهران
خدمات حمل و نقل

باربری شمال تهران

باربری شمال تهران
امروزه شرکت های بسیاری در زمینه باربری فعالیت می کنند و هر کدام شرایط، تعهدات و خدمات خاصی را دارند. یکی از بهترین این شرکت ها باربری آفتاب در منطقه شمال تهران است. باربری شمال تهران دارای مجوزی از سوی اتحادیه باربران است که در زمینه های اثاث کشی، بسته بندی فعالیت دارد. باربری در شرکت باربری شمال تهران به دو صورت درون شهری و برون شهری نیز انجام می گیرد. خدمات باربری شمال تهران به صورت شبانه روزی و در تمام فصل های سال ارائه می گردد. همچنین تعرفه های باربری تهران بسیار پایین تر نسبت به هزینه های کارشناسی شده است.
احترام به مشتریان و رعایت حقوق آنها از اصولی است که موجب معروفیت باربری شمال تهران شده است و همواره در این تلاش هستند تا با ارائه خدماتی متمایز یک حمل و نقل بدون درد سر را برای شما ارائه دهند. باربری شمال تهران که در شمال تهران واقع شده است یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات باربری در منطقه شمال تهران به حساب می آید.
چنانچه تجربه لازم را برای حمل و نقل های خود و یا اسباب کشی را ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات باربری آفتاب در منطقه شمال تهران است. باربری شمال تهران برای ارائه یک حمل و نقل آسان و مطمئن و با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شما دوستان گرامی است.
دفتر مرکزی : تهران - میدان ونک - خیابان ونک - خیابان آفتاب - برج آفتاب - نیم طبقه تجاری - واحد ۱
مدیریت : 5096 630 0912
خط ویژه : 88060002

کلمات کلیدی :
باربری باربری شمال تهران باربری تهران آفتاب بار

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید