مشخصات آگهی دهنده

فروش موادشیمیایی باضمانت،تگزاپون،اسیدسولفونیک،سودپر
09125433327 / 021 - 22361085 / 021 - 22361086 /
توافقی
1398-09-20
1398-10-20
379 بار
11343787
تهران- سعادت اباد - میدان کتاب -احسان شمالی

فروش موادشیمیایی باضمانت،تگزاپون،اسیدسولفونیک،سودپر
صنعت مواد شیمیایی

فروش موادشیمیایی باضمانت،تگزاپون،اسیدسولفونیک،سودپر

« کیفیت دستور کار ماست. به ما اعتماد کنید»
کلیه مواد اولیه شیمیایی شوینده ها ،تگزاپن،اسیدسولفونیک،کربنات سدیم ، سود پرک،لورامید ، بتائین ،تری اتانول امین ، دی اتانول امین،رنگ ، و اسانس و کلیه مورد نیازمواد شوینده با قیمت کارخانه و تضمین برگشت در صورت نارضایتی برای مصرف داخلی و یا صادرات. می توانید همه این محصولات را یکجا و در کمتر از یک روز تحویل بگیرید.
شرکت صبا شیمی مهر با هدف ارائه محصولات شیمیایی و مواد اولیه شوینده ها به طور تخصصی تأسیس شده است.و توانسته است سهم عمده¬ای از بازار خدمات داخلی صادرات این مواد شیمیایی را به دست آورد.
عمده فعالیت ما در جهت صادرات اسید سولفونیک ، تگزاپن ، سود پرک و کربنات سدیم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به کشورهای همسایه و خاورمیانه مانند پاکستان ،تاجیکستان ، افغانستان ، عراق ، ترکیه و ....است
بزرگترین هدف ما در این مجموعه این است که با ارتباط و همکاری با کارخانجات مادر و ارائه محصولات با بهترین کیفیت و در عین حال با نازل ترین قیمت به تولید کنندگان داخلی و خارج از کشور بهترین شکل نیازهای آنان را تامین نماییم و هرگونه موانع موجود میان توزیع کننده و مشتری را برطرف سازیم.
شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sabashimy.com مراجعه نمایید.
لطفا همین حالا جهت خرید و فروش اسید سولفونیک ،تگزاپن ،سود پرک و کربنات سدیم ، صادرات اسید سولفونیک،تگزاپن ،کربنات سدیم ،سود پرک ،دریافت پایین ترین قیمت اسید سولفونیک ،تگزاپن ،سود پرک و کربنات سدیم با ما تماس بگیرید.
سایر مواد شیمیایی :
تگزاپن
اسید سولفونیک
سود پرک
کربنات سدیم
بتائین
لورامید
تری اتانول امین
دی اتانول امین
رنگ
اسانس


« کیفیت دستور کار ماست. به ما اعتماد کنید»
اطلاعات تماس :
تلفن همراه :09125433327
تلفن ثابت :22361085-6
وبسایت:www.sabashimy.com
ایمیل :[email protected]

کلمات کلیدی :
تگزاپن تگزاپون تگزاپن چیست تگزاپن پاکسان تگزاپون صنعتی تگزاپن فروش تگزاپن مالزی فروش تگزاپن تولید کننده تگزاپن خرید تگزاپن تگزاپون قیمت تگزاپن قیمت صادرات تگزاپن تولید کننده تگزاپون خرید تگزاپون

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید