مشخصات آگهی دهنده

میز صندلی نماز،پارتیشن،کتابخانه چوبی سنتی گره چینی مش?
05136518345
توافقی
1398-06-18
1398-07-17
1110 بار
11343216
چراغچی53-خین عرب(طرحچی18)

میز صندلی نماز،پارتیشن،کتابخانه چوبی سنتی گره چینی مشبک
لوازم چوبی و فلزی

میز صندلی نماز،پارتیشن،کتابخانه چوبی سنتی گره چینی مشبک

جهت اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول با ما تماس بگیرید یا از وبسایتمان دیدن فرمایید .
خانه ها و ساختمان ادارات و شرکتهای امروزی به دلیل مساحت کمی که دارند به صورت محیط باز طراحی می شوند و این امکان را به شما می دهد که با سلیقه خود بخش بندی فضاهای مختلف را بر عهده بگیرید ، برای این منظور پارتیشن چوبی بهترین و ایده آل ترین گزینه همسان با محیط زندگی شما است و می توان بدون صرف وقت و خرابی ناشی از ساخت و ساز ، فضای اختصاصی مورد نیاز را ایجاد نمود .
پارتیشن چوبی با طراحی نقوش هندسی و اصیل ایرانی ساخته شده با تلفیق هنر مشبک و گره چینی چوب جهت زیباسازی و تعادل نور پردازی طبیعی در فضای شما . وزن سبک ، متحرک بودن و قابلیت افزایش تعداد سفارش پارتیشن ها با توجه به طول فضای مورد نیاز از ویژگی های طراحی منحصر بفرد این محصول می باشد .
کتابخانه هامحل ذخیره دانش هستند به تعبیر دیگر میتوان آن را مرکز فرهنگ خرد نامید . امروزه یکی از دغدغه های ما نگهداری از کتابهایی است که با آن خاطره داریم و در زندگی ما تاثیر گذاشته است ، این کتابخانه راه حلی مناسب برای سامان دادن به کتابها و وسایل محیط پیرامون شماست ، طراحی این محصول چند منظوره بسیار کاربردی بوده و فضای کمی را اشغال می کند ، وجود این محصول در ادارات علاوه بر زیبایی باعث میشود محیط کاری ایده آل به نظر برسد. همچنین در منازل و آپارتمان های کوچک میتوانید این محصول را در هر نقطه ای قرار دهید ، فضاهایی مانند فاصله ی بین دو ستون ، دیوار های خالی و بلا استفاده و … محیطی عالی برای قرارگیری کتابخانه می باشد .
اهمیت نماز به اندازه ای است که از پیامبر اکرم (ص) روایت شده نماز ستون دین است ، بنابراین اهمیت نماز بر کسی پوشیده نیست و مسلمانان راه کمال خود را از طریق خواندن نماز پیدا می کنند ، علاوه بر این نماز خواندن در حقیقت نوعی تشکر از خداوند است .
پیشنهاد کاربرد: از قابلیت های این میز و صندلی با توجه به طراحی صفحه ی شیب دار میز جهت سهولت در سجده برای افراد سالمند،جانبازان،معلولان عزیز و کسانی که شرعا قادر به خواندن نماز به صورت ایستاده نیستند می باشد ، طراحی شده برای تمامی افراد از کوتاه قد تا بلند قد .
از دیگر کاربردهای میز و صندلی چوبی سنتی قابل استفاده در فضای هتل ها ، رستوران ها ، باغ و ویلاها ، برج ها ، آپارتمانها ، دکوراسیون داخلی منزل ، مکان های سنتی ، اقامتگاه بوم گردی و گردشگری ، مدارس ، دانشگاه ها ، شرکت ها و همچنین به عنوان میز و صندلی تحریر جهت طراحی ، مطالعه قرآن ، کتاب و کار با لپ تاپ و میز کار میباشد .
ارسال به تمام نقاط کشور
ساعت کاری مجموعه : از 8صبح الی 18

کلمات کلیدی :
پارتیشن تمام چوب خرید اینترنتی پارتیشن فروش اینترنتی پارتیشن قیمت پارتیشن چوبی انواع پارتیشن خرید اینترنتی میزصندلی نماز چوبی فروش اینترنتی میزصندلی نماز چوبی قیمت میز صندلی نماز چوبی خرید اینترنتی کتابخانه چوبی عکس کتابخانه تمام چوب تصویر کتابخانه چوبی قیمت کتابخانه تمام چوب سنتی تولید کتابخانه چوبی سنتی ساخت میزصندلی نماز چوبی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید