مشخصات آگهی دهنده

مراقبت تخصصی از بیمار در بیمارستان با سرویس های ویژه و ?
77687412-77687426
توافقی
1401-05-13
1401-06-10
588 بار
11342119
میدان امام حسین (ع) – خیابان شهید مدنی – پلاک 167 – طبقه 5 – واحد 502

مراقبت تخصصی از بیمار در بیمارستان با سرویس های ویژه و تضمینی
خدمات خدمات پزشکی

مراقبت تخصصی از بیمار در بیمارستان با سرویس های ویژه و تضمینی


***
دیگر نگران تنها بودن بیمار خود در بیمارستان نباشید با قویترین و موفق ترین موسسه حال حاضر ایران
***
از یکسو نبود خدمات و مراقبت های لازم در بیمارستانها و از سوی دیگر مشغله هایی که خانواده ها دارند ، باعث می شود تا نیاز به حضور یک فرد مطمئن و مجرب در کنار بیمار بستری شده بیشتر حس شود تا بتواند به بهترین نحو نیازهای مراقبتی و عاطفی را برای بیمارتامین کند.
***
موسسه ضربان معتبرترین و مدرنترین موسسه مراقبتی با چندین سال سابقه درخشان و ارزشمند ، دارای مجوز رسمی و استانداردهای جهانی و گواهینامه های معتبر و متعدد بین المللی مفتخر است با اعزام پرسنل مجرب ، آموزش دیده و دلسوز اعم از مراقبین عادی ، بهیار ، کمک بهیار ، Private و ... به بیمارستان ، نیاز کلیه بیماران به خدمات خاص ، جانبی و مکمل را به طور ویژه و تضمینی مرتفع سازد.
زمانیکه بیمار می بایست برای بهبودی و طی دوره درمان در بیمارستان بستری گردد ، موسسه ضربان با سرویس دهی ویژه VIP و تضمینی در خدمت کارفرمایان محترم خواهد بود.
مراقبت و نگهداری از بیماران و سالمندان بستری در بیمارستان را به صورت 24 ساعته ، 12 ساعته و یا بصورت ساعتی با قیمتی بسیارمناسب به دستان توانمند و پرمهر موسسه ضربان بسپارید.
***



کلمات کلیدی :
مراقبت بیمار در بیمارستان همیار بیمار همراه بیمار در بیمارستان مددیار در بیمارستان پرستار در بیمارستان بهیار پرایوت پرستار بیمارستان نگهدار بیمار در بیمارستان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید