مشخصات آگهی دهنده

پارس ردا - بازار آنلاین خرید و فروش عمده پوشاک
09021572128
توافقی
1398-03-16
1398-04-15
535 بار
11342026
ستارخان- شادمهر- نبش گل گلاب- پ441

پارس ردا - بازار آنلاین خرید و فروش عمده پوشاک
بازار کار بارازيابي

پارس ردا - بازار آنلاین خرید و فروش عمده پوشاک

سامانه پـارس ‏ردا اولین و تنها بازار آنلاین تخصصی در زمینه خریـد و فـروش عمده پوشاک می‏ باشد که یک شبکه ارتباطی گسترده از تولیدکنندگان پوشاک و خریداران عمده ایجاد می‏ نماید.
تولیدکنندگان پوشاک در بازار آنلاین پارس‏ردا یک فروشگاه اختصاصی با تمامی امکانات لازم برای فروش عمده محصولاتشان خواهند داشت که به وسیله آن می‏توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون نیاز به نیروهای فروش و دیگر هزینه‏های جانبی با تمامی خریداران عمده بطور مستقیم و بدون واسطه در ارتباط بوده و جذب سفارش نمایند. همچنین خریداران عمده نیز می‏توانند بدون نیاز به تعطیلی فروشگاه، صرف هزینه سفرهای درون‏شهری و برون‏شهری و جست و جوی تولیدکنندگان و همچنین بدون نیاز به پرداخت حق دلالی به واسطه‏ها، اقدام به تامین کالای مورد نیاز فروشگاه خود با تنوع بالای محصولات و برند ها تنها با چند کلیک بکنند.
اجتماع تولیدکنندگان و نمایش تمامی تولیدات پوشاک در سامانه پارس ردا این امکان را برای بوتیک داران و فروشندگان پوشاک فراهم می سازد تا به راحتی و با کمترین قیمت ممکن جهت تامین محصولات مورد نیاز فروشگاه خود اقدام نمایند.
برای آشنایی بیشتر به سایت پارس ردا مراجعه بفرمایید.
https://parsrada.ir/

کلمات کلیدی :
پارس ردا خرید پوشاک عمده خرید و فروش عمده پوشاک خرید لباس عمده خرید پوشاک عمده خرید عمده پوشاک عمده معرفی تولید پوشاک تولید لباس تولید کننده پوشاک خرید عمده پوشاک بدون واسطه راهنمای صنعت پوشاک بازار آنلاین پوشاک عمده خرید عمده لباس معرفی تولید کنندگان پوشاک پوشاک لباس پوشاک عمده بچگانه پوشاک عمده مردانه پوشاک عمده زنانه

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید