مشخصات آگهی دهنده

مشاوره تخصصی راه اندازی سالنهای پرورش بلدرچین
77725914 - 09195142084
توافقی
1397-07-10
1397-08-10
593 بار
11337277
تهران ، خیابان فرجام ، بلوار اردیبهشت ، شماره 69

مشاوره تخصصی راه اندازی سالنهای پرورش بلدرچین
صنعت دامداری

مشاوره تخصصی راه اندازی سالنهای پرورش بلدرچین

تولید بلدرچین با توجه به خواص بسیار زیاد گوشت و تخم این پرندگان و مصارف دارویی و درمانی آن و همچنین بازار روبه رشد آن در کشور از توجیه اقتصادی مناسبی برخوردار می باشد و سرمایه کم مورد نیاز برای آغاز فعالیت نیز این فعالیت را سودآورتر نموده است
دوره کوتاه رشد و بلوغ این پرندگان و مقاومت بسیار بالای آنها در مقابل بیماری و آفات ، پرورش آنها را به امری سودآور در صنعت تولید طیور و ماکیان مبدل نموده است .
با این حال ارائه اطلاعات نا معتبر ، نادرست و اشتباه که موجب ضررهای اقتصادی زیادی گردیده است ، فعالان این شاخه از صنعت طیور و ماکیان را دلزده و ناامید کرده است .
همچنین با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و رکود فعالیتهای تولیدی تنها کسب و کارهایی امکان ادامه حیات و گسترش و سود آوری را دارند که با نیازهای اساسی مردم مانند تولید خوراک و غذا سروکار داشته باشند و تولید بلدرچین نیز یکی از این فعالیتهای تولیدی می باشد که به خاطر نیاز جامعه با پروتئین ارزان و غنی هرگز دچار رکود و ضرر و زیان نمی شود علاوه بر این صادرات بلدرچین به کشورهای مانند عراق، آذربایجان و کشورهای خلیج فارس نیز سود آوری این صنعت را چندین برابر می نماید.
شرکت زرین بلدرچین جهت بهبود وضعیت صنعت تولید بلدرچین اقدام به ارائه پکیج مشاوره راه اندازی تاسیسات و پشتیبانی 24/7 و همچنین خرید تضمینی محصولات تولیدی شامل بلدرچین زنده ، جوجه یک روزه ، تخم خوراکی و نطفه دار توسط مجموعه های راه اندازی شده می نماید.
در سرویس مشاوره اطلاعاتی کامل به صورت مرحله به مرحله در اختیار متقاضیان و علاقه مندان به راه اندازی سالنهای پرورش بلدرچین قرار داده می شود تا بر اساس آن بهترین تصمیم را در مورد چگونگی راه اندازی ، درصد سود ، میزان سرمایه لازم و مشخصات مکان پرورش برای بلدرجین اتخاذ نمایند.
در این پکیج مشاور شما اطلاعات کاملی شامل موارد زیر دریافت خواهید نمود:

1) لاینهای تولید بلدرچین شامل گوشتی ، تخم گذار و مختلط به همراه آنالیز هزینه - سود هر لاین
2) آنالیز قیمت و هزینه - سود تولید جوجه زتده ، مولد ، کشتار گرم و منجمد و انواع تخم
3) مشخصات سالن ، فضای نگه داری و انواع قفس
4) قیمت و آنالیز دان
5) تجهیزات مورد نیاز
6) ضریب تبدیل ، آنالیز دوره رشد و مصرف دان
7) انواع بیماریها
8) آنالیز هزینه - سود ، قیمت تمام شده و صرف اقتصادی نهایی راه اندازی سالن پرورش بلدرچین در دوره های زمانی مختلف

هزینه مشاوره به مدت یک ساعت و نیم 200.000 تومان می باشد که درصورت توافق جهت راه اندازی سالن و عقد قرارداد هزینه مشاوره بازگردانده خواهد شد. ،
لازم به توضیح می باشد در راستای از بین بردن نگرانی تولیدکنندگان عزیز بابت فروش محصول، شرکت زرین بلدرچین متعهد می گردد در صورت راه اندازی سالن متقاضیان کلیه محصولات تولیدی را به صورت تضمینی با قید در قرارداد رسمی و محضری خریداری خواهد نمود.

تلفن : 77725914
همراه : 09195142084
نشانی دفتر مرکزی : تهران ، خیابان فرجام ، بلوار اردیبهشت ، شماره 69
نشانی مجتمع تولیدی : کیلومتر 5 جاده دماوند ، بعد از کشتارگاه زران ، جاده اختصاصی مجتمع بلدرچین زرین

کلمات کلیدی :
بلدرچین تولید بلدرچین مشاوره تولید بلدرچین راه اندازی سالنهای پرورش بلدرچین کسب و کار پرورش بلدرچین توجیه اقتصادی تولید بلدرچین آنالیز اقتصادی تولید بلدرچین خرید تضمینی بلدرچین مزارع تولید بلدرچین زرین بلدرچین راه اندازی کسب و کار پرورش بلدرچین مشاوره حضوری تولید بلدرچین مشاوره تخصصی تولید بلدرچین مشاوره راه اندازی سالن تولید بلدرچین راه اندازی سالن پرورش بلدرچین

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید