مشخصات آگهی دهنده

دفتر مرکزی فروش دی وی دی های آفبا-%30 تخفیف
02166976347 - 02166976078 - 02166976475
توافقی
1397-08-25
1397-09-25
616 بار
11336105
تهران-خیابان انقلاب-خیابان دانشگاه-تقاطع روانمهر-پلاک126 - طبقه دوم آفبا

دفتر مرکزی فروش دی وی دی های آفبا-%30 تخفیف
آموزش كنكور

دفتر مرکزی فروش دی وی دی های آفبا-%30 تخفیف

رویکرد اصلی موسسان بنیاد آفبا ، از همان بدو تاسیس ، ارائه ی خدماتی نوین و متمایز نسبت به سایر موسسات آموزشی کشور بود که این مهم تاکنون ، به لطف بهره مندی از ذهن پویا و جوان نخبگان بنیاد و همچنین تجربیات چندین ساله هیئت علمی و اجرایی آفبا ، تحقق بخشیده است و امید است در آینده نیز شاهد گسترش بیش از پیش خدمات متمایز آفبا خود باشیم .

بنیاد علمی آموزشی آفبا ، عزم خود را جزم کرده تا علاوه بر شرکت در بخش آموزشی و ارائه ی خدمات خود در این حوزه ، در تمام ابعاد زندگی مخاطبان خود وارد شده و بتواند نقشی موثر در هریک از این حوزه ها داشته باشد ؛ که این رویکرد از ۲ اصل زیر سرچشمه گرفته است :

تحقق یک هدف والا، نیازمند آمادگی و بستر سازی مناسب در تمام ابعاد موجود می باشد. حال ، چه هدفی مهم تر و مقدس تر از تربیت فرزندانمان ، چه در زمینه علمی – آموزشی و چه تربیتی – فرهنگی . به عنوان مثال در حوزه پرورش استعداد های تحصیلی ، تنها درس خواندن نمی تواند عامل موفقیت تحصیلی دانش آموز باشد و نیاز به بستر های مناسب دیگری نیز میباشد از جمله : ارتباط صحیح والدین ، ارتباطات اجتماعی ، سطح فرهنگی ، تفریحات ، منابع مطالعاتی صحیح ، محیط آموزشی مناسب ، اساتید و مشاوران کاربلد و …. از این رو بنیاد آفبا کوشیده است تا گام مهمی را در فراهم سازی شرایط مناسب برای رشد و بالندگی هرچه بهتر دانش آموزان عزیزمان در این عرصه ی سرنوشت ساز بردارد.

از دغدغه های اصلی بنیاد آفبا تربیت انسان هایی با اخلاق، متخصص، سالم، عالم، با سطح فرهنگی و اجتماعی بالا و تحویل این عزیزان به جامعه است . افرادی که فقط به عنوان حافظان بی درک و فهم کتاب های درسی شناخته نشوند و در عمل نیز در اجتماع خود گره گشا بوده و بتوانند نقش به سزایی در ساخت بستر های فرهنگی و علمی کشور خود ، داشته باشند . از این رو بنیاد آفبا در تلاش است ، در کنار سطح بالای آموزشهای علمی خود ، به دیگر ابعاد وجودی دانش آموزان توجه کرده و پاسخ گوی کلیه نیاز های این عزیزان باشد به ویژه نیازهای فرهنگی ماننده هنر ، ادبیات و … که نیل به این هدف ، با آماده سازی بستر ها مناسب در مدارس اختصاصی آفبا و همچنین مدارس همگام با الگوی آموزشی آفبا محقق شده است . از جمله فعالیت های بنیاد دانش بنیان آفبا ، می توان به صورت اجمالی به موارد زیر اشاره کرد :

- راه اندازی اولین آزمون استعداد سنجی ، نواقص یادگیری و فعالیت های مغزی در ایران به ویژه در مناطق محروم و ارائه کارنامه به والدین و معرفی مشاوران و روانشناسان برجسته در جهت بهبود سطح یادگیری و رفتاری دانش آموزان

- برگزاری بزرگترین مجموعه همایش های خانواده و دانش آموز با حضور برجسته ترین مشاوران آموزشی و روانشناسی کشور تحت عنوان ” پدر ، مادر ، ما متهمیم “

- برگزاری بزرگترین تور همایشی کشور ، شامل ۶۰ همایش در یک سال تحصیلی ، با همکاری برجسته ترین اساتید آموزشی و مشاوران برجسته صداوسیما

- برنامه ریزی جهت راه اندازی متفاوت ترین مجتمع مدارس کشور ، تحت عنوان « مجموعه مدارس هماهنگ آفبا » با الگو برداری از برجسته ترین مدارس جهان، با رویکرد هوشمند سازی ، ارتباط مداوم والدین ، دانش آموزان ، کادر آموزشی و همچنین کادر اجرایی مدارس با یکدیگر ، چیدمان و انتخاب کلاس ها بر اساس معیارهای روانشناختی و آموزشی دانش آموزان، آزمونهای متعدد درسی و پژوهشی، کارگروه های فرهنگی و هنری و راه اندازی مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی بین مدارس و ….

- ساخت و تولید عظیم ترین پروژه ی آموزشی سینمایی کشور . مجموعه ای با بالاترین کیفیت آموزشی و نیز بالاترین کیفیت سینمایی ، تحت عنوان ” فیلمهای آموزشی آفبا ” با همکاری زبده ترین سینماگران کشور.

- راه اندازی اولین و تنها پرتال آموزشی ایران ، که در نوع خود در محدوده بین المللی نیز بی نظیر است .

برنامه ریزی جهت نشر متفاوت ترین کتاب های کمک آموزشی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی توسط برجسته ترین اساتید آموزشی کشور

- تدوین الگوی مدارس همگام با آفبا ، به عنوان پیشرفته ترین و آینده نگر ترین سند راهبردی برای مدارس ایران ، با تکیه بر سند تحول بنیادین مدارس و همچنین چشم اندازه بیست ساله کشور .

کلمات کلیدی :
آفبا دی وی دی کنکور آفبا کنکور مشاوره کنکور قیمت دی وی دی های آفبا زیست آفبا آفباکنکور بنیاد دانش بنیان آفبا شیمی آفبا چلاجور عمارلو انتخاب رشته دی وی دی های آفبا افبا کنکور 98

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید