مشخصات آگهی دهنده

مشاوره روانشناسی رايگان
09119309633
توافقی
1397-05-23
1397-06-22
1195 بار
11335844
رشت

مشاوره روانشناسی رايگان
خدمات مشاوره

مشاوره روانشناسی رايگان

مشاوره روانشناسی رايگان
www.GuilanPS.ir
مشاوره آن لاين روانشناسی، مشاوره تلفنی روانشناسی و مشاوره مکاتبه روانشناسی زير نظر متخصصين و کارشناسان با تجربه

درگیری ها و دغدغه های روزانه برای تمام اقشار جامعه بخصوص نوجوان ها و جوانان بقدری ست که دیگر زمان لازم برای رسیدگی به خود را از دست داده اند.از طرفی غفلت از خود باعث درگیری های ذهنی ، اخلاقی ، مشکلات روحی و شخصیتی و خیلی مسائل دیگر میشود که بر روی زندگی ما انسان ها تاثیرات فراوانی دارد.برای رفع تمام این مشکلات یکی از اصلی ترین راه حلی ها استفاده از مشاوران روانشناسان ست تا بتوانیم مشکلاتمان را بیان و راه حل های بکر و صحیح دریافت کنیم.اما باز هم مشکلی بر سر راه ما وجود دارد آن هم زمان مراجعه به این اشخاص است.
وب سایت گیلان روانشناسی توانسته تا با روش نوین خود این مشکل را حل و به کمک مخاطبانش بیاید.گیلان روانشناسی ، روانشناسان و مشاوران خود را در کنار شما در هر لحظه از روز حاضر میکند بدون آنکه بخواهید زمان خود را هدر دهید.
ما با ارائه مشاوره های گوناگون در همه زمینه های مختلف بر بستر اینترنت و یا تلفن در خواست های شما را پاسخ و به حل مشکلاتتان میپردازیم.
همچنین شما میتوانید با مشاهده سمینارها و مطالعه مقالات ما در سایت و تلگرام گیلان روانشناسی به نکته های قابل توجهی دست پیدا کنید که شاید جواب سوالتان در همان نکات نهفته باشد.

www.GuilanPS.ir
ارائه ی خدمات مشاوره ی روانشاختی به صورت مجازی و رايگان
https://telegram.me/GuilanPS

هدف ما گسترش علمی خدمات روانشناسی و ارائه ی راهکارهای تخصصی ست. ما به دنبال ساختن جامعه ای سالم هستیم .
مشاوره مکاتبه ای رایگان- مشاوره آنلاین- مشاوره تلفنی - تست های آنلاین - سمینار آنلاین ، مقالات روانشناسی ترجمه شده و ...

ما با روشهای گوناگون در کنار شما هستیم تا بدانید چقدر زمان شما برای ما اهمیت دارد.
زمان ، مهمترین استراتژی ما برای مخاطبانمان است.
خاطرتان باشد نتایج استفاده از مشاور نادرست ، جبران ناپذیر است. بهتر است تنها از مشاوران با تجربه و موسسات دارای مجوز رسمی مشورت بخواهید.

www.GuilanPS.ir
در اين سايت علاوه بر امکان مطالعه ی مقالات تخصصی و عمومی ، می توانيد کتاب ، فايل صوتی و تصويری روانشناسی را دانلود نماييد

کلمات کلیدی :
مشاوره روانشناسی رايگان مشاوره روانشناسی مشاوره تلفنی مشاوره آنلاین

گزارش تخلف

نظرات

  1. Parya

    1400-02-13

    سلام وقت بخیر.من چندین سال قبل بایه اقایی رابطه داشتم تورابطه‌م خیلی اذیت میشدم طرف مقابلم خیلی بداخلاق وعصبی بود طوری ک اگ من قربون صدقش میرفتم میخورد توذوقم الان چن ساله گذشته من بایه اقایی اشناشدم چندین ساله باهمیم وقراره ازدواج کنیم این اقاخیلی مهربونه توحرفاش همش قربون صدقه میره من توچت باهاش راحتم میتونم قربون صدقش برم اما تلفنی یاحضوری حس میکنم ک زبونم قفل شده حتی حرف نمیتونم بزنم هرچقدقربون صدقم میره نمیتونم حرف محبت امیزیوبهش بزنم بااینکه خیلی دوسش دارم هرچقدتلاش میکنم ک یه حرف عاشقانه بهش بگم نمیتونم میشه لطفاراهنمایی کنید

ثبت نظر جدید