مشخصات آگهی دهنده

سرشیر (پرلاتور) تایمدار کاهنده مصرف آب
03135553078
توافقی
1397-05-09
1397-06-08
547 بار
11335291
اصفهان خ پروین جنب دانشگاه علمی کاربردی ساختمان کوروش واحد 23

سرشیر (پرلاتور) تایمدار کاهنده مصرف آب
صنعت آب و فاضلاب

سرشیر (پرلاتور) تایمدار کاهنده مصرف آب

تجهیزات کاهنده مصرف آب

دراین نمونه آب به صورت اسپری شدن(دوش آب) از پرلاتور خارج شده و حجم آب به عنوان منطقه شستشو افزایش می یابد و احساس زیاد بودن آب از نظر دیدن و لمس کردن به مصرف کننده دست می دهد اما جریان واقعی آن کم است.
این نمونه دارای قابلیت وصل جریان آب به صورت لمسی و قطع جریان آب به صورت خودکار می باشد.زمان جریان آب به وسیله ته سوزنی شکل آچار مخصوص آن قابل تنظیم بوده و وقتی که ضامن پرلاتور فشار داده شود بعد از گذشت زمان تنظیم شده جریان آب به صورت خودکار قطع می شود.بین 2 تا 20 ثانیه زمان آن قابل تنظیم می باشد.از مزیت های این نمونه جلوگیری از انتقال میکروب و عوامل بیماری زا ، جلوگیری از چکه کردن و هدر رفت آب در شیر آلات ، جلو گیری از خرابی مغزی شیرآلات ،جلوگیری از پاشش آب و ... .
یکی دیگر از قابلیت های این نمونه ضد سرقت بودن آن است و این پرلاتور فقط با آچار مخصوص خود نصب شده و فقط با همان آچار باز خوهد شد.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که در مکانهای عمومی یکی از مشکلات شیر آلات به دلیل تکرر در استفاده از شیر آلات ، خرابی مغزی آنها بوده که تعمیر وتعویض آنها خود هزینه بر است ، ولی وقتی که از این نمونه درمکانهای عمومی استفاده شود دیگر تنها راه استفاده از شیر فشار دادن ضامن آن پرلاتور است و این باعث می شود دیگر مغزی شیر آلات خراب نشود و حتی اگر خراب هم باشد ای پرلاتور اجازه خروج یک قطره آب قبل از فشار دادن ضامن وجود نخواهد داشت.
از دیگر مزیت های این نمونه این است که در مکانهای عمومی حتی اگر کسی قصد باز گذاشتن آب را داشته باشد بعد از چند ثانیه آب به طور خودکار قطع خواهد شد.

کلمات کلیدی :
آب خاکستری تجهیزات کاهش مصرف آب پرلاتور تایمردار کاهنده آب سرشیر تایمردار کاهنده آب مدیریت مصرف آب سردوش سیلیکنی کاهنده آب سردوش ترکیب آب با هوا air port سردوش air turbo سردوش سردوش ضد رسوب سرشیر لمسی کاهنده آب پرلاتور کاهنده آب رگلاتور کاهنده آب سردوش ثابت کاهنده آب سردوش تلفنی کاهنده آب صرفه جویی آب کاهنده مصرف آب سردوش صرفه جوی آب شیر کاهنده پدالی رابط کاهنده مصرف آب فلش تانک دو زمانه شیرالات چشمی کاهنده آب

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید