مشخصات آگهی دهنده

تحصیل رایگان در سوئد با شرکت سوئدی سروتونین
0046 7 62 62 33 55
توافقی
1397-04-07
1397-05-06
1081 بار
11334579

تحصیل رایگان در سوئد با شرکت سوئدی سروتونین
خدمات خدمات تحصیلی

تحصیل رایگان در سوئد با شرکت سوئدی سروتونین

تحصیل رایگان در سوئد شاید به نظر عجیب برسد اما توسط شرکت سروتونین محقق می شود. شرکت سروتونین دارای نمایندگی رسمی دانشگاه های سوئد می باشد و مدیران شرکت سروتونین مقیم سوئد بوده و از سال 1383 به صورت تخصصی در رابطه با اخذ پذیرش تحصیلی از سوئد فعال هستند. آقای پیمان بانک مدیر شرکت سروتونین همزمان در بخش مارکتینگ یکی از دانشگاه های معتبر سوئد مشغول به کار است که باعث می شود فرایند اخذ پذیرش برای متقاضیان به مراتب آسان تر و متفاوت تر باشد و خانم ناتاشا بانک موسس شرکت دانشجوی دکترا و استاد دانشگاه در سوئد می باشند. هر دو به زبان سوئدی مسلط بوده و با همکاری های پیاپی با دانشگاه های سوئد در برخی رشته ها امکان اخذ بورسیه کامل (تحصیل رایگان ) را فراهم آورده اند. این امکان مشروط به تحصیل به زبان سوئدی است که پیش نیاز آن خواندن دوره یک ساله زبان سوئدی می باشد. در ضمن امکان تحصیل رایگان برای دوره 1ساله زبان سوئدی نیز در دانشگاه های سوئد برای متقاضیان به شرط داشتن آیلس آکادمیک 6.5 انحصارا توسط شرکت سروتونین فراهم است. توجه داشته باشید دانشگاه های سوئد از سال 2011 از حالت رایگان خارج شده و از متقاضیان شهریه های سالانه 80 تا 250 هزار کرون سوئد دریافت می کنند. بنابراین فرصت استثنایی تحصیل رایگان را که برای مدت محدودی می باشد از دست ندهید.
در ضمن امکان اخذ بورسیه و تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع ارشد برای متقاضیان با رزومه قوی وجود دارد.

**تحصیل در سوئد یک سرمایه گزاری ارزشمند است. ما به شما کمک می کنیم تا راه گرفتن اقامت دائم یکی از بهترین کشور های اروپایی را از طریق تحصیل و سپس گرفتن کار به انجا برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت سروتونین رفته و سپس روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 13 الی 23 به وقت ایران از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

0046762623355
www.serotoninab.se

کلمات کلیدی :
تحصیل در سوئد اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم وزارت علوم سوئد دوره زبان ویزا تضمینی شنگن SEROTONION AB پذیرش اقامت در اروپا ویزای دانشجویی تحصیل رایگان ویزا بدون مدرک زبان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید