مشخصات آگهی دهنده

رفروش دستگاه های پیشرفته برش لیزر
09905616696
25,000,000
1397-05-23
1397-06-22
695 بار
11333791
تهران بلوار کریم خان زند بین خردمند و ایرانشهر جنب بانک رفاه پلاک 108 واحد 12 بامدیریت مهندس گلناری

رفروش دستگاه های پیشرفته برش لیزر
صنعت ماشين آلات

رفروش دستگاه های پیشرفته برش لیزر

نحوه انتخاب درست دستگاه برش لیزر
برش فلز یکی از مهمترین مراحل تولید فلز است. برای ساخت فلز در یک سطح صنعتی، شما نیاز به چیزی قوی و کارآمد برای انجام کار خود به طور احسنت دارید.

با ظهور فن آوری لیزر، برش فلز وارد تغغیرات بزرگی شده است برش لیزری دقت و صحت بیشتری را نسبت به سایر روشهای دیگر برای ما ممکن می سازد .

بعد از گذشت دو دهه از ورود به دوره ی جدید تکنولوژی در دستگاه لیزر امروزه نوع های مختلفی از دستگاه برش لیزر با کاربرد های مختلف در بازار وجود دارد که همین امر شما را در انتخاب دستگاه برش لیزر مورد نظر خود در بین انواع دستگاه های برش لیزر مشکل می سازد.

نوع دستگاه برش لیزر
انواع ماشین آلات برش لیزر برای کار وجود دارد به عنوان مثال: برش لیزر نوع دسکتاپی یک نوع ابتدایی از برش لیزراست که توسط کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از دستگاه ی برش لیزری CNC است که کار شما را خودکار کرده و کار دقیق و پیچیده را تسهیل می کند . نوع دیگردستگاه برش لیزر نیز برای برش دادن اشیاء تخصصی مانند : برش چوب وجود دارد.

سرعت دستگاه برش لیزر
به خصوص برای صنایع مبتنی بر ساخت فلز، سرعت بسیار مهم است در واقع، یکی از دلایل اصلی که مردم ترجیح می دهند از ماشین های برش لیزر استفاده کنند سرعت بالای آن است .هنگام خرید، به مشخصات روی دستگاه توجه کنید که بفهمید چقدر طول می کشد که یک برش انجام شود.

توجه به نیاز
اگر می خواهید با دستگاه برش لیزر حکاکی هم انجام دهید باید قبل از خرید دستگاهی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشداین امر نیز به فلز و یا قطعه کار شما بستگی دارد.

مصرف برق دستگاه برش لیزر
شما نیاز به توجه به مصرف انرژی دستگاه، نه تنها برای بررسی صورتحساب برق، بلکه برای یک هدف مهمتر که آنکارایی دستگاه می باشد را دارید.

کارائی یک دستگاه برش لیزر به میزان مصرف انرژی آن بستگی دارد.

به عنوان مثال:دستگاه های ۲۵-۵۰ وات برای کارهای سبک مانند حکاکی تمبر طراحی شده اند در حالی که ماشین های مصرفی تا ۵۰۰ وات می توانند برای برش فلزات مانند آلومینیوم، فولاد و دیگر فلزات استفاده شوند.

فضای محل قرار گیر دستگاه برش لیزر
وزن و اندازه دستگاه برش لیزر شما باید با محیط کار متناسب باشد .از خرید دستگاه های بزرگ و سنگین که جا به جائی آن ها خیلی مشکل است جددا خودداری کنید.

این نکته زمانی بیشتر مهم می شود که دستگاه شما در همکف قرار نگرفته باشد و ممکن باشد که کف محل کار شما تحمل وزن دستگاه همراه با فشار های وارد آمده به کف را هنگام کار نداشته باشد.

تعمیر و نگهداری دستگاه برش لیزر
هر دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد ولی بعضی از دستگاه نیاز به تعویض و نگهداری های به خصوص خود علاوه بر نگهداری های عمومی می باشند که این نکته حتی در هزینه های نگهداری نیز تاثیر می گذارد.



کلمات کلیدی :
دستگاه برش لیزر دستگاه برش پلکسی دستگاه برش ام دی اف دستگا برش لیزرارزان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید