مشخصات آگهی دهنده

شرکت نوید طب ماهان
09127282828
توافقی
1397-01-31
1397-02-30
1787 بار
11326826
پاسداران

شرکت نوید طب ماهان
خدمات خدمات پزشکی

شرکت نوید طب ماهان

شرکت نوید طب ماهان فعالیت خود را از سال 1379 شروع نموده و با بهره گیری از تجربه و کادری ورزیده موفق به تولید و عرضه انواع جعبه وکیف های پزشکی و امداد رسانی به منظور بالا بردن سطح ایمنی و سلامت جامعه گردیده است .

این فعالیت ها با بهره گیری از کادری متخصص و پر تلاش توانست به خوبی جایگاه خود را در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی کشور به تثبیت برساند.

همگام با رشد مجموعه و سرمایه گذاری های انجام شده در جهت توسعه دراز مدت فعالیت های پزشکی , این مجموعه فعالیت های خود را در زمینه ی واردات و تامین لوازم پزشکی و مصرفی و بیمارستانی و مراکز درمانی گسترش داد.

به دنبال این روند این شرکت هم اکنون دارای چندین نمایندگی انحصاری از کمپانی های معتبر کره ای , تایوانی , چینی با برند هایGALA, EmpEror و GLAMOR می باشد,که اقدام به واردات کالاهایی اعم از دستگاه فشار سنج خون ,دستگاه تست قند خون دیجیتال ,دستگاه تب سنج ( ترمومتر) ,ترازوی حمام دیجیتال با قابلیت انذازه گیری میزان چربی بدن و همچنین برخی اقلام یکبار مصرف عمومی در جهت پوشش نیازهای بخش سلامت و درمان جامعه کرده است .

در این راستا بر آن هستیم که با تمام توان در جهت افزایش سطح کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان از طریق برخورد صادقانه ,ارائه کالای با کیفیت ,خدمات پس از فروش مستمر جهت تسریع و ارائه خدمات و کسب رده های بالاتر استاندارد بتوانیم پاسخگوی نیازهای بخش سلامت و بهداشت کشور باشیم.

کلمات کلیدی :
GALA GLAMOR EmpErOr Navid Teb Mahan گالا گلامور امپرور نوید طب ماهان فشارسنج بازویی فشارسنج مچی کاف ترازو لنست دستگاه فشار خون

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید