مشخصات آگهی دهنده

ارائه دهنده و نصاب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری
09129156955 02632743234
توافقی
1397-01-30
1397-02-29
576 بار
11325999
کرج

ارائه دهنده و نصاب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری
املاک خدمات ساختمانی

ارائه دهنده و نصاب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری

شرکت کاوک ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل و انواع ساندویچ پانل سقفی ودیواری سردخانه ای و سقف کاذب درب های سردخانه ای و ورق آلوزینک و گالوانیزه در طرح ها و مدل های مختلف .


•انواع ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای
•انواع کانکس، کانکس سیار و سرویس بهداشتی
•انـــواع ســاخـتـمــان (خانه) پـیــش ساخــــته
•درب های سرد خانه ای و گرم خانه ای
•قــطـــعات پلاســتوفـــــوم (EPS)
•داکت (کانال) پیش عایق شده
•دیوار پوش دکوراتیو
•سقف کاذب
ساندویچ پانل (ساندویچ پنل) دیواری یک نوع دیوارپیش ساخته مدرن و عایق می باشد. این دیوار پیش ساخته یک ساختار سبک و چند لایه است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در بین این دو لایه فوم عایق پلی اوریتان تزریقی سبک و پایدار با ویژگی های خاص فیزیکی تزریق گردیده است.

ساندویچ پانل دیواری

لایه های دو طرف ساندویچ پانل های دیواری میتوانند از ورق های گالوانیزه، آلوزینک، استنلس استیل، آلومینیوم، مس، فایبر گلاس، گچ برگ ویا PVC تشکیل شده باشند. لایه فوم عایق پلی اوریتان تزریقی با کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B1 و یا B2 در استاندارد DIN 4102 و فشردگی (دانسیته) 40kg/ m³ در بین دو ورق تزریق میگردد.

ساندویچ پانل دیواری بر اساس سفارش در طول های دلخواه ودر ضخامت های 20 تا 250 میلیمتر و در عرض های965 و یا 1195 میلیمتر قابل تولید می باشند. هم اکنون در کشور های پیشرفته صنعتی از این دیوارهای پیش ساخته در ساختمانهای آموزشی، مسکونی، اداری، تجاری، سالن های صنعتی، سردخانه ها، کلین روم ها، ساختمانهای نظامی، آشیانه هواپیماها، سوله های کشاورزی، سالن های ورزشی ، انبارها، سیلوها، گاوداری ها، مرغداری ها و بسیاری موارد دیگر استفاده میگردد.

از آنجاییکه پلی اورتان عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما می باشد، استفاده از این دیوار پیش ساخته هزینه های انرژی را به میزان چشمگیری کاهش میدهد.
ساندویچ پانل سقفی پلی اوریتان یک نوع سقف پیش ساخته مدرن و عایق و سبک میباشد که از 3 جزء لایه رویه و لایه زیره و فوم پلی اوریتان تزریق شده دربین این لایه ها تشکیل شده است.

به دلیل چسبندگی بسیار خوب فوم پلی اوریتان به لایه زیره و لایه رویه این سه جزء از یکدیگر جدا نشدنی بوده و بصورت یک شیء یکپارچه عمل مینمایند.
همانطور که در شکل زیر دیده میشود این ساندویچ پانل ها بر روی زیر سازی های گوناگونی قابل نصب هستند.

ساندویچ پانل سقفی ساده

لایه های بیرونی و درونی یا به عبارتی رویه و زیره ساندویچ پانل های سقفی میتوانند از ورق های گالوانیزه ، آلوزینک ، استنلس استیل، آلومینیوم ، مس و یا P.V.C باشند.

فوم پلی اوریتان تزریقی با کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B1 و یا B2 در استاندارد DIN4102 و فشردگی (دانسیته)40kg/m³ در بین دو ورق تزریق میگردد. ساندویچ پانل های سقفی بر اساس سفارش، در ضخامت های 15 تا 250 میلیمتر و عرض های 90 تا 110 سانتیمتر و طول های دلخواه در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید میگردند.
شرکت کاوک اماده فروش در تمامی شهرهای ایران میباشد .
email:[email protected]
www.kavaksazeh.com
شماره همراه : 09129156955
شماره تماس : 02632743234
www.kavaksazeh.com

کلمات کلیدی :
نصب ساندویچ پانل پنل پانل نصاب ساندویچ پانل نصب کننده ساندویچ پانل فروش ساندویچ پانل خرید ساندویچ پانل وزن ساندویچ پانل بار برف ساندویچ پانل سقفی نصب ساندویچ پانل سقفی نصب ساندویچ پانل دیواری نصب و اجرای ساندویچ پانل سوله سازی پوشش سوله قیمت ساندویچ پانل

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید