مشخصات آگهی دهنده

پلی اکریل آمید
09127014694
توافقی
1398-09-12
1398-10-12
1760 بار
11325023
بلوار مرزداران خیابان ایثار کوچه سروناز پلاک 23

پلی اکریل آمید
صنعت مواد شیمیایی

پلی اکریل آمید

برای کامل کردن عمل تصفیه و حذف ناخالصیهای معلق و کلوئیدی در آب و ایجاد لخته‌های بزرگتر از موادی به نام کمک منعقد کننده - پلی الکترولیت یا پلی اکریل آمید (Polyelectrolyte – Polyacrylamid) استفاده می‌شود که گاهی به صورت مخفف PAM از آنها یاد می شود. لخته‌های بدست آمده که ذرات معلق و کلوئیدی را به همراه دارند، به حد کافی درشت هستند و به‌راحتی ته‌‌نشین و صاف می‌شوند.
پلی الکترولیتها علاوه بر نقش های گفته شده در تصفیه آب، کاربردهای خاصی در صنایع مختلف که فرآیند کریستالیزاسیون دارند مثل تولید نمکهای کریستاله خوراکی و صنعتی ونیز در فرآیند تولید کاغذ و شیتهای یونولیتی کاربردهای متفاوتی دارند.در نهایت استفاد از پلی الکترولیت سبب کاهش قابل توجه مصرف مواد منعقدکننده مانند پلی آلومینیوم کلراید شده و لذا از لحاظ اقتصادی نقش مهمی در کاهش هزینه مواد مصرفی تصفیه خانه دارد.
شرکت امیدان پرتو شیمی به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و عرضه کنندگان انواع گریدهای پلی الکترولیت در ایران می باشد، سعی کرده است تا با ارائه گریدهای مناسبی از این محصول نظر مشتریان را از نظر کیفیت، قیمت و سرعت تحویل دهی تامین نماید.
شرکت امیدان پرتو شیمی بر خلاف دیگر فروشنده ها و واسطه ها که فقط اقدام به فروش فلوکولانت می کنند با تجهیز یک آزمایشگاه کامل از تمامی پساب های مشتریان خود نمونه گیری دوره ای انجام داده و با آزمایش پساب ها همواره بهترین فلوکولانت را برای هر پساب شناسایی می کند.
همچنین شرکت امیدان پرتو شیمی آمادگی دارد برای مشتریان جدید خود، خدمات آزمایش بر روی پساب را برای تعیین بهترین نوع فلوکولانت مورد نیازبه صورت رایگان انجام دهد.
ضمنا در صورت نیاز آمادگی داریم نمونه کیلوگرمی از هر یک ازانواع فلوکولانت های موجود برای شما مشتریان عزیز ارسال نماییم.


کلمات کلیدی :
پلی الکترولیت پلی اکریل آمید

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید