مشخصات آگهی دهنده

فروش طعم دهنده های غذایی پودری با منشأ طبیعی
03133931365-03133931366-09388909002
توافقی
1398-07-25
1398-08-25
840 بار
11322328
اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،ساختمان ابوریحان، واحد 134

فروش طعم دهنده های غذایی پودری با منشأ طبیعی
صنعت توليد مواد غذايي

فروش طعم دهنده های غذایی پودری با منشأ طبیعی

با سلام
احتراماً به اطلاع می رساند:
شرکت دانش بنیان طعم و رنگ فریر با هدف یاری رساندن، بهبود و ارتقا کیفیت صنایع غذایی کشور کار خود را در قالب بانک فرمولاسیون مواد غذایی آغاز کرده است و خود را به عنوان عضوی فعال در زمینه تولید و تأمین مواد اولیه صنایع غذایی اعلام می دارد. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و چیدمان سازمانی از باتجربه‌ترین متخصصین و کارشناسان صنایع غذایی و استفاده از دانش فنی نوین خود آماده است تا بهترین خدمت را به صنعتگران کشور ارائه دهد. شرکت فریر با بکارگیری تجربه و دانش چندین ساله متخصصین خود در زمینه های مختلف صنایع غذایی، هم اکنون محصولات خود را با برند فریر (FREER) تولید و به بازار عرضه می نماید. هم اکنون، این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه طعم دهنده های غذایی پودری و طبیعی با قیمت کاملاً رقابتی اعلام می دارد:
- طعم دهنده ماست و موسیر
- طعم دهنده فلفلی ویژه
- طعم دهنده پیاز و جعفری
- طعم دهنده سرکه نمکی
- طعم دهنده ماست و خیار
- طعم دهنده کچاپ
- طعم دهنده نمکی
- طعم دهنده انواع پنیرها
- طعم دهنده جنگلی
- طعم دهنده مرغ
- طعم دهنده پیتزا
- طعم دهنده ماست و ریحان
- طعم دهنده ماست و نعنا
- طعم دهنده دودی
- طعم دهنده زعفرانی
- طعم دهنده کره ای
- طعم دهنده لیمویی و غیره
از جمله ویژگی خاص محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان طعم و رنگ فریر در مقایسه با نمونه های موجود در بازار این است که به گونه ای طراحی شده اند که در فرمولاسیون آنها هیچ گونه ماده مصنوعی و سنتزی استفاده نشده و کلیه مواد طعم دهنده، رنگ ها و تشدید کننده های طعمی "طبیعی" هستند. این محصولات قابلیت استفاده در انواع چیپس ها، اسنک ها، پاپ کورن ها، پفک معمولی و هندی، کرانچی، پیتزا، ذرت مکزیکی، ساندویج، سوخاری ها، آجیل، سالادها و غیره را دارد. کلیه کارخانجات و کارگاه های تولید مواد غذایی، فست فودها، رستوران ها و کترینگ های غذایی می توانند از این محصولات استفاده کنند.
همچنین، این شرکت آمادگی جهت تولید طعم های خاص و ویژه درخواستی از سوی مشتریان را اعلام می دارد. امید است که بتوانیم بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.
لذت طبیعی بودن، احساس تازگی در کنار دانش ایرانی



کلمات کلیدی :
طعم دهنده طعم و رنگ فریر چیپس و اسنک طبیعی پاپ کورن پفک هندی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید