مشخصات آگهی دهنده

ثبت شرکت ها
02188880006
توافقی
1397-01-29
1397-02-28
708 بار
11320559
سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، پلاک 80، طبقه 6، واحد 3

ثبت شرکت ها
خدمات خدمات بازرگانی

ثبت شرکت ها

شرکت های تجاری بر 7 قسم است: شرکت سهامی شرکت با مسئولیت محدود شرکت تضامنی شرکت مختلط غیر سهامی شرکت مختلط سهامی شرکت تعاونی
شرکت با مسئولیت محدود
شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه شان به سهام یا قطهات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت هستند.
شرکت تضامنی
شرکتی است که تحت اسم مخصوص برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود . اگر دارایی شرکت برای تأییدیه تمام قروض کافی نباشد هر یک از شرکاء مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است. در اسم شرکت باید حداقل اسم یک نفر از شرکاء ذکر شود.
شرکت نسبی
شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجارتی در تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هر یک از شرکاء به نسبت میزان سرمایه ای است که در شرکت گذاشته اند. در اسم شرکت حداقل اسم یک نفر از شرکا باید ذکر گردد. در صورتی که اسم شرکت مشتمل بر اسامی تمام شرکا نباشد . بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده عبارتی از قبیل « شرکاء» یا « برادران » الزامی است.
تعاونی
شرکت تعاونی از 7 نفر شریک تشکیل شده است ، که سهام بین 7 نفر باید به صورت مساوی تقسیم شود و پس از تأیید نام 3/1 سرمایه در بانک تعاون به حساب شرکت در شرف تاسیس واریز گردد. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت: کپی مدارک هویتی ( کارت ملی و شناسنامه اشخاص ) گواهی عدم سوء پیشینه اشخاص تعیین موضوع فعالیت انتخاب اسم آدرس و کد پستی محل شرکت.
ادامه مطلب http://kararegister.com/

کلمات کلیدی :
ثبت شرکت

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید