مشخصات آگهی دهنده

یخچال پرده هوا-یخچال فروشگاهی
09214846641
توافقی
1397-01-29
1397-02-28
971 بار
11320071
تهران

یخچال پرده هوا-یخچال فروشگاهی
صنعت ساير خدمات صنعتی

یخچال پرده هوا-یخچال فروشگاهی

فریزر روباز فروشگاهی/ فریزر خوابیده پرده هوا
تجهیزات فروشگاهی یخچال فریزرهای صنعتی و فروشگاهی سردخانه های ثابت و متحرک و تونل انجماد و سیستمهای نوین در امر فروشگاه و فروشگاه داری می باشد. ما بعد از بیش از دو دهه فعالیت با افتخار اعلام میکنیم که تجربه طراحی و تجهیز بیش از 1200 فروشگاه و هایپر مارکت بزرگ و کوچک در داخل کشور و اخیرا در خارج از کشور را دارا می باشیم.
این محصول با نام تجاری مالمو یا همان فریزر خوابیده پرده هوا به دو صورت موتورخانه مرکزی و موتور سرخود تولید میگردد که در انواع فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها استفاده میگردد. این محصول از دو قسمت مجزا شامل کابین و مدار تبرید تشکیل میشود. در تولید کابین یا استراکچر اصلی از بهترین مواد اولیه و ورق گالوانیزه استفاده میگردد. استراکچر یا کابین یخچال از نوع تزریق فوم پلی یورتانی با دانسیته 40 کیلو گرم است و همچنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی از کاور شب و یا درب های کامپوزیتی سبک استفاده میگردد.
این محصول را میتوان به صورت سه وضعیتی یعنی فریزر یا یخچال ویا یخچال و فریزر در کنار هم استفاده نمود.
بخش دوم این محصول که وظیفه سرمازایی در کابین را بر عهده دارد مدار تبرید می باشد که توسط کارشناسان و مهندسین مطابق با استانداردهای مربوطه طراحی و اجرا میگردد. کلیه اجزاء مدار تبرید از مارکهای معتبر اروپایی می باشد.
طرف قرارداد با شرکت های شهروند ، اتکا و رفاه در سراسر کشور می باشد و با بسیاری از مجموعه های فروشگاهی خصوصی و نیمه خصوصی داخلی و خارجی همکاری می نماید.
برخی دیگر از تولیدات خود را در زمینه تجهیزات فروشگاهی و هایپر مارکت به شرح ذیل اعلام میدارد:
قفسه فروشگاهی
قفسه یکطرفه فروشگاهی
قفسه دوطرفه فروشگاهی
قفسه ام دی اف و چوبی نان و شیرینی
قفسه میوه و سبزیجات
استند فلزی و چوبی
انواع پالت
میز صندوق فروشگاهی
میز چک اوت با تسمه نقاله
پوز و صندوق فروشگاهی
یخچال ایستاده درب دار و بدون درب
یخچال ایستاده پرده هوا
یخچال فروشگاهی پرده هوا
فریزر روباز
یخچال شیشه خم
یخچال ویترینی
یخچال جزیره
سردخانه
تونل انجماد
کالسکه و سبد خرید
با اولین تماس شما تیم مشاوره و طراحی شرکت در کمترین زمان ممکن در خدمت شما می باشند.
جهت انجام مشاوره ، دریافت رزومه وکاتالاگ ، مشخصات فنی تجهیزات و طراحی هایپرمارکت و فروشگاه خود با شماره ذیل در طول 24 ساعت تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش طراح ومشاورعالی
نیما صادق زاده

کلمات کلیدی :
یخچال فروشگاهی پرده هوا یخچال پرده هوا فریزر روباز فریزر خوابیده یخچال ایستاده درب دار و بدون درب یخچال ایستاده پرده هوا یخچال شیشه خم هایپر مارکت یخچال روباز یخچال فروشگاهی قفسه فروشگاهی قفسه یکطرفه فروشگاهی قفسه دوطرفه فروشگاهی میز صندوق فروشگاهی میز چک اوت با تسمه نقاله

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید