مشخصات آگهی دهنده

تور اروپا - آوین پرواز
88539800
توافقی
1397-01-29
1397-02-28
807 بار
11315713
سهروردی شمالی، نرسیده به تقاطع مطهری، نبش کوچه آزادی، پلاک 276، طبقه 3 ، واحد 15

تور اروپا - آوین پرواز
خدمات خدمات مسافرتی

تور اروپا - آوین پرواز

آوین پرواز مجری مستقیم تور اروپا
02188539800 - 09214188960
- تور اتریش
- تور یونان
- تور ایتالیا
- مشاوره در زمینه اخذ ویزای امریکا

* جاذبه های گردشگری ایتالیا :
پله های اسپانیایی، کلیسای سانتا ماریا ماجیوری، پارک و باغ ویلای بورقیس، موزه ملی رم، واتیکان، میدان گلادیاتورها، معبد پانتئون، کلیسای سنت پیتر، تپه پالاتینو، میدان ونزیا، فواره تروی، میدان باربرینی، قلعه سنت آنجلو، پل ریالتو، فواره قایق قدیمی، بنای کولیزیوم، پیازا سان مارکو، کلیسای سان مارکوس، گالری ویتوریو امانوئلا، موزه فلورانس، کلیسای ایل دامو، کلیسای سانتا ماریا، کلیسای سانتا ماریا دل گرازی، کاستلو فورزسکو، پل مشهور پونته وکیوو شهر فلورانس، مناطق روستایی توسکانیا، شهر قرون وسطایی سان جیمینیانو، صخره های ساحلی جزیره کاپرائیا، برج پیزا.
رم، اولین مقصد توریست‌ها در اروپا، شهر باستانی امپراطوری روم، شهر مجسمه‌ها و شهر کلیساها می باشد. شهر میکل‌آنژ و داوینچی. دیدار از شهر رم ، دیدار از بزرگ‌ترین موزه‌ی بی سقف دنیا است.
رم را در دنیا با تاریخ هزارساله‌اش، فرهنگ ایتالیاییش، مردمان خونگرمش، پیتزا و پاستا، بستنی‌ و دست‌فروش‌ها و کلیساهایش می‌شناسند. حضور دائمی توریست‌ها و بناهای تمدن کهن، به این شهر در دنیا لقب شهر ابدی داده‌اند. رم زیبا، زنده و تودرتو می باشد. و به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، در هر فصل سال پر از گردشگر است.
مرکز تاریخی رم از میراث جهانی یونسکو است. هنگام قدم زدن و گشت و گذار در کوچه و خیابان‌های شهر رم سرتان را بالا بگیرید و نوک ساختمان‌ها و بالای کلیساها را نگاه کنید. همه جا پر است از مجسمه‌های زیبا، عجیب، و پر از قصه‌ی میکل آنژ، داوینچی، برنینی، آلگاردی و دیگر هنرمندان ایتالیایی. شاید در هیچ شهری در دنیا نتوان این حجم از مجسمه‌ها و آثار هنری که یک‌جا در رم وجود دارد را پیدا کرد. حضور آثار هنری و تاریخی در جای جای شهر حال و هوای دیگری را برای لذت بردن گردشگر ایجاد می کند.
رم پایتخت کشور پیتزا و پاستا است. روبه‌روی فواره‌ی تروی، اطراف میدان ناوونا و در کوچه‌های باریک و فضای رمانتیک محله‌ی تراسدوره ( طرف دیگر رودخانه‌ی تیبر ) رستوران‌های زیادی را پیدا خواهید کرد.
رم شهر مد است. اصلا هر اسم ایتالیایی پتانسیل این را دارد که یک مارک معروف در دنیای مد باشد! فروشگاه‌های مارک‌های ایتالیایی همچون بولگاری، ورساچی و گوچی در اطراف میدان اسپانیا، چشم‌نواز است. چرم‌های ایتالیایی از مرغوب‌ترین چرم‌های دنیا هستند و خرید کیف و کفش از رم بسیار وسوسه کننده است. با این حال رم برای خرید شهر بسیار گرانی است.
هزینه‌ی اقامت در رم خیلی ارزان نیست. برای مثال میدان ناوونا که موقعیت بسیار خوبی دارد شبی ١٠٠ تا ١٥٠ یورو برای یک اتاق دو نفره هزینه دارد و هزینه‌ی آثار دیدنی بین ٣-٤ یورو تا ١٠ یورو متغیر است. در نهایت مسافرت به رم چندان ارزان تمام نمی‌شود ولی به دیدن آن همه شگفتی تاریخی و مذهبی، لمس کردن فرهنگ ایتالیایی و گشت و گذار در پایتخت جهان، نه یک بار که چندبار می‌ارزد.

* جاذبه های گردشگری یونان :
گالری ملی هنر، معبد هفستوس، سواحل آتن، استادیوم پاناتینائیکو، باغ ملی آتن، موزه آکروپلیس، معبد زئوس المپی، موزه ملی باستان شناسی، کرامیکوس، میدان سینتاگما، آگورای باستانی آتن، آکروپلیس، پارتنون، ارختیوم
این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه‌نویسی (شامل هردو نوع کمدی و تراژدی) قابل توجه است. علاوه بر این یونان، از لحاظ جغرافیایی با داشتن کوهستان ها و سواحل دیدنی بسیار جذاب می باشد.

* زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش :
کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است و در عین حال مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری دارد. اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای دوستداران سفر محسوب می شود. در اینجا به 10 مکان زیبا و جالب اشاره می کنیم که گردشگران می توانند آنها را در فهرست خود یادداشت کنند: وین، پایتخت اتریش نماد زندگی اتریشی است. وین با وجود تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و ... پر از هیجان است و شهری زنده و دینامیک برای بازدید است. ولی این از جلوه های سنتی این شهر نمی کاهد. چندین قصر سلطنتی، موزه های شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ، منزل حاکمین هابزبورگ نیز در این شهر قرار دارد. زندگی مدرن پرسرعت در کنار معماری تاریخی جذاب باعث شده که این شهر شهری باشکوه برای بازدید باشد.

کلمات کلیدی :
تور تور اروپا آوین پرواز تور اتریش تور یونان تور ایتالیا ویزا امریکا ویزا سفر آژانس مسافرتی آوین پرواز قرن مشاوره ویزا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید