مشخصات آگهی دهنده

نرم افزار حضور و غياب هوشمند ويژه مدارس
02166924457 09120339195-96-97-98
11
1397-11-15
1397-12-15
505 بار
11315626
تهران جمهوری کوچه شهید جعفر کریمی پور پ 17 واحد 1

نرم افزار حضور و غياب هوشمند ويژه مدارس
کامپیوتر نرم افزار

نرم افزار حضور و غياب هوشمند ويژه مدارس

سيستم اتوماسيون حضور و غياب هوشمند و کاملاً اتوماتيک دانش آموزان و پرسنل مدارس

گروه طلاي نرم اولين و تنها نرم افزار موفق کاملاً اتوماتيک حضور و غياب مدارس را ارائه نموده است که در اين پروژه دانش آموزان تنها با نگه داشتن يک کارت هوشمند مقابل دستگاه حضور غياب توانا والدين خود را از ورود، خروج، تاخير و يا غيبت خود مطلع مي سازند. پروژه توانا به گونه اي هوشمندانه طراحي گرديده که نياز به هيچ نظارت و يا درگيري با سيستمي وجود ندارد ، هيچ گونه ترافيکي به دليل بهره بردن از سرعت بالاي سيستم اتفاق نمي افتد.
دانش آموزان يک به يک کارت هوشمند خود را مقابل دستگاه نگه مي دارند در همين لحظه سيستم هوشمند و اتوماتيک sms ورود، خروج يا تاخير وي را به موبايل والدين ارسال مي نمايد. همچنين جزئيات تاريخ و ساعت کارت زني وي در نرم افزار توانا نصب شده در مدرسه ثبت مي گردد. همچنين از ويژگي هاي جالب و خاص نرم افزار توانا ، مشاهده تصوير ، نام و نام حانوادگي به همراه سخن روز در LCD نصب شده در سالن مدارس مي باشد. يعني دانش آموزان در همان لحظه کارت زني مي توانند به ترتيب تصاوير خود را بر روي LCD سالن مدرسه مشاهده نمايند. اين LCD بنا به سليقه و بودجه مدرسه تهيه و نصب مي گردد که از زيبايي هاي پروژه توانا محسوب مي گردد.
چنانکه اين کار باعث ايجاد انگيزه هيجان در دانش آموزان به ويژه ابتدايي مي گردد که طبق تجربه شرکت در مدارسي که اين پروژه اجرا شده است باعث ايجاد و برقراري نظم در اين مدارس گرديده است.
سيستم حضور و غياب توانا تنها سيستم حضور و غياب در کشور مي باشد که به محض زدن کارت توسط دانش آموزان SMS ورود و خروج و غيبت و تاخير وي به والدين اتوماتيک ارسال مي گردد و بر خلاف ساير دستگاه هاي موجود نياز به ارسال دستي پيامک ها وجود ندارد.
همچنين اين دستگاه به دليل سرعت بالاي کارت زني در زير يک ثانيه عملاً هيچ گونه ترافيکي را براي مدارس استفاده کننده در تعداد بالاي 1000 دانش آموز ايجاد نکرده است و خوشبختانه اين پروژه در مدارس هيئت امنايي و دولتي در تعداد بالاي 1000 دانش آموز موفق عمل نموده و رضايت مديران مدارس و والدين را جلب نموده است.
پرسنل مدارس هم مي توانند از همين دستگاه حضور و غياب جهت کارت زني استفاده نمايند که در همان لحظه نگه داشتن کارت مقابل دستگاه SMS ورود و خروج و غيبت و تاخير آنها مستقيما و اتوماتيک به موبايل مديران و يا معاون مدرسه ارسال مي گردد.

در نوع دوم سيستم حضور و غياب هوشمند مدارس ، گروه طلاي نرم پروژه اي موفق و اتوماتيک را در مدرسه علوي 1 و 2 تبريز با 700 دانش آموز و 70 پرسنل به اجرا درآورده است که در آن با نصب آنتن ها ي خاص ، سيستم به راحتي از فاصله 10 متري قادر به خواندن کارت هاي هوشمند دانش آموزان از داخل جيب آنها و حتي در حالت دويدن دانش آموز مي باشد که در همان لحظه تشخيص SMS ورود و خروج و تاخير و يا غيبت وي به والدين ارسال مي گردد. يعني با عبور دانش آموز از فاصله 10 تا 100 متري از دستگاه حضور و غياب سيستم وي را تشخيص داده و هوشمند خود همان لحظه SMS را ارسال مي کند و تصوير و مشخصات دانش آموز بر روي LCD سالن و يا اتاق معاونين به نمايش در مي آيد.
علت تمايل گروه طلاي نرم به استفاده بيشتر از کارت هاي هوشمند دانش آموزي تا اثر انگشتي يک به دليل سرعت بالاي کارت زني مي باشد و دو به دليل ايجاد يک طرح تبليغاتي براي مدرسه از طريق کارت هوشمند مي باشد.
همچنين از ويژگي و ابتکارات ديگر نرم افزار توانا که خاص اين نرم افزار است ، تمامي تيک هاي حضور و غياب و تاخير دانش آموزان به صورت اتوماتيک با زدن کارت هاي هوشمند در دفتر حضور و غياب الکترونيکي معلمان هم خورده مي شود. يعني معلم با باز کردن دفتر نمره الکترونيکي خود شاهد تيک هاي حضور و غياب خورده شده مي باشد که سيستم اتوماتيک با زدن کارت هاي هوشمند دانش آموزان خود همانند يک معلم الکترونيک تيک ها را در دفتر مي زند تا در وقت معلم صرفه جويي گردد. چنانچه تقلبي در کارت زني صورت گيرد معلم از طريق دفتر حضور و غياب عدم تطابق را تشخيص داده که از طريق SMS اتوماتيک والدين دانش آموز را مطلع مي سازد.

تمامي اين طرح ها توسط گروه طلاي نرم و با موفقيت 100 درصدي در مدارس هيئت امنايي، دولتي و غيردولتي و ... انجام شده و سيستم در تعداد بالاي کارت زني دچار هيچ گونه هنگ و يا شکست و يا هر گونه باگ و مشکلي که مديران را از تهيه سيستم اتوماتيک کنترل تردد منصرف سازد نشده است.
اين اطمينان را مي دهيم با تهيه اين سيستم مقرون به صرفه مي توانيد بار بزرگي از دوش معاونين برداريد و رضايتمندي کامل والدين را جلب نمائيد.
تلفن : 02166924457
موبايل: 09195559428 * 98-97-96-09120339195
سايت : www.Tarhandishan.com * www.Softgold.ir

کلمات کلیدی :
نرم افزار مدرسه نرم افزار مديريت مدرسه نرم افزار حضور و غياب نرم افزار حضور و غياب هوشمند نرم افزار مدرسه هوشمند نرم افزار هوشمندسازي مدارس دستگاه حضور و غياب دستگاه حضور و غياب مدارس سيستم اتوماسيون مدارس سيستم حضور و غياب نرم افزار مديريت هوشمند مدارس نرم افزار حضور و غياب دانش آموزان سيستم حضور و غياب دانش آموزان سيستم حضور و غياب هوشمند دانش آموزان حضور و غياب مدارس کنترل تردد دانش آموزان اتوماسيون حضور و غياب مدارس اتوماسيون حضور و غياب دانش آموزان نرم افزار مدرسه توانا پروژه توانا سيستم حضور و غياب اتوماتيک مدارس هوشمندسازي مدارس نرم افزار کارنامه مدارس حضور و غياب دانش آموزان دبيرستان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید