مشخصات آگهی دهنده

درب و پنجره upvc دایاوین
09121889355
توافقی
1397-01-28
1397-02-27
1550 بار
11313511
تهران

درب و پنجره upvc دایاوین
املاک لوازم ساحتمانی

درب و پنجره upvc دایاوین

گروه صنعتی دایاوین تولید کننده درب وپنجره های دو جداره یو پی وی سی UPVC فعالیت خود را از سال ٨٩ با اتکا به نیروهای متخصص و کارامد آغاز نمود .
برخی از خدمات ما :
درب و پنجره دایاوین
توری پلیسه و رولینگ
شیشه دوجداره
پارتیشن دوجداره
شیشه سکوریت
شیشه دکوراتیو
شرکت دایاوین با هدف پیروی از فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ منابع طبیعی تاسیس گردید که به لطف پروردگار در مدت کوتاه به موفقیت چشمگیر در حوزه تولید درب و پنجره دو جداره رسید.
حضور پرسنل متخصص در دفتر مرکزی و خط تولید شرکت و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و متخصصان صنعت ساختمان از جمله عوامل پیشرفت و موفقیت این مجموعه بوده است.
تمام تلاش و کوشش مدیران و پرسنل این شرکت در راستای کسب رضایت مشتری و انجام تعهدات این شرکت بوده و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین پروفیل های اروپایی و ایرانی و همچنین استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاههای تولید پنجره در خط تولید شرکت در راستای کار خود قرار داده است.
انجام پروژه های متعدد و چشمگیر چه از لحاظ کیفی چه از لحاظ کمی در طول مدت تاسیس شرکت و رضایت قابل قبول مشتریان نشان دهنده مسیر صحیح اتخاذ شده از سوی پرسنل و مدیران شرکت میباشد.
خداوند را سپاس میگوییم که با الطاف بیکرانش همیشه در راستای جلب رضایت کامل مشتری و انجام پروژه ها به نحو احسنت ما را در تمامی مراحل یاری مینماید.

مدیریت :متین بیگلری فرد

کلمات کلیدی :
درب و پنجره upvc دایاوین درب و پنجره یو پی وی سی گروه صنعتی دایاوین شیشه دوجداره شیشه دکوراتیو پارتیشن دوجداره

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید