مشخصات آگهی دهنده

شرکت گسترش سنگ های مهندسی ایران(ایران کوارتز)
09121201443
توافقی
1397-01-31
1397-02-30
2994 بار
11308704
تهران-پارک وی

شرکت گسترش سنگ های مهندسی ایران(ایران کوارتز)
املاک خانه

شرکت گسترش سنگ های مهندسی ایران(ایران کوارتز)

امروزه سطوح کوارتز به عنوان مشهورترین سطوح قابل استفاده در زمینه های مختلف در ساختمان مطرح گردیده است و ایران کوارتز تنها شرکتی است که می تواند متقاضیان را در رسیدن به آنچه انتظارش را داشته اند یاری رساند.
اطمینان می دهیم که بهترین انتخاب در صنعت سنگ جهت ساختمان سازی و آشپزخانه (صفحات کابینت)استفاده از سنگ های مهندسی(کوارتز) است. چراکه این شرکت با توجه به تیم قوی خود در تولید توانسته است سطح کیفی محصولات خود را به شکل چشم گیری افزایش و سهم قابل توجهی در رضایت مندی مشتریان ایفا نماید.
طیف وسیع رنگ هاو تنوع سنگ های مهندسی شده ،این امکان را برای مشتری مهیا می سازد که با توجه به دکوراسیون طراحی شده، سنگ/رنگ/زمینه ی مناسب را انتخاب نماید.

خصوصیات کلی سنگ های مهندسی :
خصوصیاتی چون ضد باکتری بودن، تنوع رنگ بسیار بالا، مقاومت به حرارت، سایش و مواد شیمیایی، نحوه طراحی لبه و همچنین طراحی سازه کلی بصورت یک تکه و یا چند تکه منجر به فراگیر شدن این محصول در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا گشته است بطوریکه طیف وسیعی از ساختمانهای مدرن امروزی از این سطوح جهت کف، دیوار و یا صفحات روی کابینت استفاده می کنند.
ضد باکتری بودن(بهداشتی بودن):یکی از بارزترین مشخصات سنگ های مهندسی بهداشتی بودن آنست.بدین منظور که وقتی درصد نفوذپذیری در حد صفر باشد.لذا به سادگی میتوان سطح سنگ را تمیز نمود . به دلیل انجام همزمان وکیوم ، ویبره و پرس در شرایط خلاء در تولید ،لذا این صفحات دارای خلل و فرج نمی باشند. از اینرو در این محصول امکان رشد و تکثیر باکتری وجود ندارد. به واسطه این قابلیت برای پاک کردن سطوح احتیاج به عملیات پیچیده ای نیست و شما با پاک کردن سطح توسط یک دستمال می توانید از عدم وجود باکتری بر روی سطح آشپزخانه خود اطمینان حاصل نمائید.
این قابلیت آنجایی اهمیت خود را آشکار می سازد که سطوح دیگری چون سطوح گرانیتی،اکرولیک(به دلیل خش پذیری)،چوب و... به دلیل دارا بودن خلل و فرج سطحی و همچنین جذب آب، باکتری در بافت آنها نفوذ پیدا کرده و امکان رشد می یابد و به هیچ وجه نمی توان با پاک کردن سطوح ، آنها را از وجود باکتری عاری نمود.

کلمات کلیدی :
کوارتز سنگ کابینت سنگ مصنوعی کورین روشویی صفحه آشپزخانه دکوراسیون سنگ کاری برش

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید