مشخصات آگهی دهنده

برش لیزری توسط دستگاه یوتک:
03132734459
توافقی
1397-01-29
1397-02-28
533 بار
11308300
اصفهان-خیابان شریف واقفی-روبرو بانک ملی-ساختمان شهر الماس-طبقه دوم-واحد3

برش لیزری توسط دستگاه یوتک:
صنعت ماشين آلات

برش لیزری توسط دستگاه یوتک:

برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ و نوعاً از این فناوری در زمینه صنعت استفاده می‌شود. برش لیزری توسط استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر روی اجسامی که می‌خواهند بریده شوند انجام می‌شود. قسمتی از جسم مورد نظر که بریده می‌شود یا آب می‌شود یا می‌سوزد یا تصعید می‌شود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود. و سر انجام سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی بریده می‌شود.
لیزر تکنولوژی ای است که توسط تقویب اپتیکی بر پایه فوتونهای تحریک شده نور تولید می کند. ساده ترین ساختار تولید لیزر شامل دو آینه است که به صورت موازی روبروی هم قرار گرفته اند به گونه ای که یک نوسان ساز را تشکیل می دهند، با ایجاد یک محیط فعال بین آینه که روند تابش و بازتابش بین آن دو را تقویت کند عمل لیزش اتفاق می افتد.لیزر انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و … دارد، اما در لیزر صنعتی تنها از دو نوع آن یعنی لیزر گازی و جامد استفاده می شود. لیزر های صنعتی جامد و گازی نیز هر کدام به انواع مختلفی تقسیم می شوند، مثلا در میان انواع لیزر های صنعتی گازی، لیزر صنعتی CO2 بیشترین کاربرد را داشته و از آن برای برش و حکاکی انواع مواد مختلف مانند چوب، پلکسی گلاس، شیشه، پارچه و … استفاده می شود و محبوب ترین لیزر در صنعت است.
لیزر صنعتی جامد نیز بیشتر لیزر یاگ است که برای حکاکی و برش فلزات از آن استفاده می شود.
دستگاه لیزر CNC که از این تکنولوژی استفاده می کنند را می توان به دو بخش دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات تقسیم کرد. این دستگاه ها با هدایت کامپیوتری و توسط لیزری که از آنها متصاطع می شود عملیات مختلفی مانند برش لیزری، حک لیزری و … را انجام می دهند. این دستگاه ها مزایای زیادی دارند، مثلا سرعت بسیار بالایی دارند و با توجه به هدایت شدن توسط کامپیوتر، خروجی های کاملا یکسانی دارند. لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.

کلمات کلیدی :
لیزر یوتک لیزر مساکو ساخت تندیس لوح تقدیر طراحی تندیس نشان سینه مرکز لیزر مساکـو پرسوناژ سوان فرا سوان نورافرین ربیت کریستال ساین لیزری برش حکاکی لیزری حک لیزری حک سنگ قبر دستگاه برش لیزری قیمت دستگاه برش لیزری حکاکی حکاکی روی شیشه حک کریستال لیزر حکاک دستگاه برش و حک لیزری حرفه ای و بادوام محصولات لیزر و حک و برش حک لیزری کوچک لیزر حکاکی مهرسازی حکاکی تبلیغاتی دستگاه لیزر حک فلز (YAG) شرکت پویا لیزر فروش دستگاه برش لیزری سازنده دستگاه برش حک لیزر در اصفهان قیمت حک لیزر لیزر حک برش لیزر تا ابعاد 130 در 90 سانتی متر قیمت انواع دستگاه برش حکاکی لیزر آگهی دستگاه لیزر توانایی جوش برش حک لیزری فلزات و غیر فلزات لیزر و ماکت لیزر و حک و برش دستگاه برش و حكاكي ليزري حک بر روی فلزات حک و برش لیزری ساخت تندی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید